Virus;-)
Fra : Morten Lind

Dato : 27-03-03 13:39

Ih, hvor jeg føler mig beæret over at være i en gruppe, der er specielt
udvalgt til at modtage "gaver"

Desværre pakkede jeg den ikke op

Morten
--
¨"Dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst"(ML)
http://www.belzebub.biz

Fra : Henrik Lindskou

Dato : 27-03-03 13:44

Morten Lind wrote:
> Ih, hvor jeg føler mig beæret over at være i en gruppe, der er specielt
> udvalgt til at modtage "gaver"
>
> Desværre pakkede jeg den ikke op
>
> Morten

Vil du uddybe det Morten ?

--

Mvh.

Henrik Lindskou

Fra : Morten Lind

Dato : 27-03-03 18:23

Henrik Lindskou <sydjyderfjern@worldonline.dk> wrote:

> Vil du uddybe det Morten ?

Hej Henrik.....

Har du da ikke fået den?
Jeg fik en virusbefængt mail i eftermiddags, med et halvt hundrede
modtagere, og de fleste - jeg tjekkede ikke dem alle - var da fra denne
gruppe.

Så lige umiddelbart så det ud, som om, det var et systematiseret
"attack"

Jeg får gennem .Mac, og der havde den været scannet, og de havde fjernet
vedhænget, der var en w32 et eller andet......?

Men det kan da være, du har den til gode

Hej fra
Morten

Fra : Henrik Lindskou

Dato : 27-03-03 21:07

Morten Lind wrote:

> [...]
> vedhænget, der var en w32 et eller andet......?
>
> Men det kan da være, du har den til gode

Vil du oplyse subjekt og afsender ?

--

Mvh.

Henrik Lindskou

Fra : Morten Lind

Dato : 28-03-03 14:32

Henrik Lindskou <sydjyderfjern@worldonline.dk> wrote:

> Vil du oplyse subjekt og afsender ?

Hej igen, Henrik
Afs. + subj.:

Gary Willer" <bjliverpool@tmarts.com.au

Emne: FW: Check this patch from M$ Corporation.

Michael Holm, Karl Antz, Jespers Birgitte, Niels Ebbesen, Jespers
søster, Malene, Ole Bendix, Peter Theglev og en masse andre er på
modtagerlisten, en del af dem dog med deres slørede adresser, så det er
nok noget maskinelt.

Men det virker spøjst......Se "S"´et i MS i emnet.....sådan skriver
nogle Mac-folk, og det kunne også være en "sløring".

Hej fra
Morten

Fra : Karl Antz

Dato : 28-03-03 14:41

Morten Lind <mortenlind@mac.com> wrote:

> [...]
> søster, Malene, Ole Bendix, Peter Theglev og en masse andre er på
> modtagerlisten, en del af dem dog med deres slørede adresser, så det er

.... så er det jo rart at min nye mail-provider filtrerer den slags
fra

hilsen ka'l
--
Karl Antz
Albaniensgade 4,1th

Fra : Morten Lind

Dato : 28-03-03 14:55

Karl Antz <karl@antz.dk> wrote:

> ... så er det jo rart at min nye mail-provider filtrerer den slags
> fra
>
> hilsen ka'l

Hej Karl....

Ja, det er jo fint - det havde good ol´ McAfee nu også gjort, inden jeg
fik den
M.

Fra : Jørgen Tietze

Dato : 28-03-03 11:08

> [...]

> Jeg får gennem .Mac, og der havde den været scannet, og de havde fjernet
> vedhænget, der var en w32 et eller andet......?

Men så var det vel blot en af de sædvanelige pc-vira som flyder rundt på
nettet?

- Jørgen