jabber-klient til OSX
Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 26-03-03 00:10

Nogen der kan anbefale en god Jabber-klient til OSX?

-j

--
http://janus.dk

Fra : Jonas Voss

Dato : 26-03-03 00:16

In dk.edb.mac, Janus Sandsgaard wrote:

> Nogen der kan anbefale en god Jabber-klient til OSX?

Fire skulle være udemærket:

<http://fire.sourceforge.net/>

            Reach out and grep someone.

Fra : Lone Koefoed

Dato : 26-03-03 10:46

In article <m24r5r9h5q.fsf@sputnik.janus.dk>,
Janus Sandsgaard <spam@janus.dk> wrote:

> Nogen der kan anbefale en god Jabber-klient til OSX?

Jeg er vaeldig glad for Proteus (kan ikke huske URL, men den findes nemt
pa macupdate fx).
Den kan tage forskellige IMservices lilgesom Fire, men jeg synes,
Proteus er bedre. Fx er der mulighed for at have alle igangvaerende chats
i samme vindue (tabbed).

--
Lone

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 26-03-03 21:50

Lone Koefoed <karotte@mac.com> writes:

> Den kan tage forskellige IMservices lilgesom Fire, men jeg synes,
> Proteus er bedre. Fx er der mulighed for at have alle igangvaerende
> chats i samme vindue (tabbed).

Tak for tips, allesammen. Kan iChat snakke jabber?

-j

--
http://janus.dk
jabber-id: janus@jabber.org

Fra : 3000 Peter Perlsø

Dato : 26-03-03 12:37

Janus Sandsgaard <spam@janus.dk> wrote:

> Nogen der kan anbefale en god Jabber-klient til OSX?
>
> -j

Psi.

--
- Peter +45 5192 3981
"Det er helt rigtigt at dømme dem til døden, når de forlader Islam"

Fra : Per Wille

Dato : 29-03-03 10:11

In article <m24r5r9h5q.fsf@sputnik.janus.dk>, Janus Sandsgaard wrote:

> Nogen der kan anbefale en god Jabber-klient til OSX?

Nitro (http://nitro.jabberstudio.org/) kunne godt blive god, den er
dog ikke så langt i udviklingen endnu. Psi (http://psi.sf.net) er også
god - dog er den ikke ret Mac-agtig at have med at gøre.

--

Wille
Jabber Instant Messenger ID: wille @ jabber.dk