Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon ixus 400 vs. olympus mju 3/400
Fra : birkebjerg

Dato : 24-03-03 16:05

Hejsa!
Nogen der har erfaring med ovenstående kameraer, især Olympus'et. Jeg
havde faktisk bestemt mig til ixus 400, da en kameraekspedient
fortalte at olympus faktisk tog bedre billeder.
Er der nogen ulemper ved mju 300/400, siden det ikke bliver diskuteret
lige så lystigt som ixus 400?
mvh
Lars

Fra : Per Emborg

Dato : 24-03-03 17:56

Måske fordi at Olympus 400 ikke er kommet endnu efter det jeg har fået og
vide , men når det kommer køber jeg det og smider mit Canon i havet

--
Per Emborg
x112kvik4u@dotcomprik.dk

Fra : Morten

Dato : 24-03-03 18:15

> vide , men når det kommer køber jeg det og smider mit Canon i havet

Jeg vil da gerne have det mod betaling af evt. porto :D

mvh
Morten

Fra : Lars Birkebjerg Pede~

Dato : 25-03-03 04:41

> Måske fordi at Olympus 400 ikke er kommet endnu efter det jeg har fået og
> vide , men når det kommer køber jeg det og smider mit Canon i havet

Jeg kan altså antage at dit kamera er ixus 400?

Som total newbie, kunne du måske forklarer mig hvad der gør mju 400 meget
bedre end ixus 400?

Som jeg har forstået det, så har mju 400 meget få indstillingsmuligheder og
man kan sagtens bruge ixus'et til point-and-shoot.

mvh
Lars

Fra : Per Emborg

Dato : 24-03-03 21:25

Nej det er et Canon S.10 med en periode fejl , hvor Canon vil have over 4000
kr for en rep

Fra : JH

Dato : 25-03-03 10:28

Lars Birkebjerg Pedersen wrote:

> Som jeg har forstået det, så har mju 400 meget få
> indstillingsmuligheder og man kan sagtens bruge ixus'et til
> point-and-shoot.

Ja, der er praktisk tagen ingen manuelle muligheder
på mju 300/400.
Jeg ville til enhver tid vælge Ixus 400, hvis jeg ville
have et ultrakompakt kamera.

JH