Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
foto.jubii.dk crasher halvejs
Fra : paul

Dato : 23-03-03 20:30

Mit første forsøg med at sende billeder til print hos foto.jubii måtte jeg opgive på gr.
af at den hænger efter overførsel af 4-5 billeder ud af 24.
Desuden kunne jeg se at den ikke drejer de billeder.som står på højkant. Det burde den
gøre automatisk hvis optimal udnyttelse af papirformatet er målet.

Nogen der har haft bedre oplevelser med foto.jubii ?
Nogen der kan sige hvad det er , som den ikke kan overføre.?
Alle mine billeder er almindelige jpg. De fleste er originale fra digitalkameraet. Nogle
få er der pillet lidt ved med ACDsee4. Een er en scanning.

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 23-03-03 22:01

"paul" <getpaul@NOSPAMget2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
digitalkameraet. Nogle
> få er der pillet lidt ved med ACDsee4. Een er en scanning.

Jeg har prøvet dem en enkelt gang. 227 billeder på en gang, og det virkede
problemløst. Flere af dem var der pillet lidt ved med forskellige
fotoprogrammer, og det gav ingen problemer. Får du nogen fejlmeddelelse?

Kurt

Fra : paul

Dato : 23-03-03 22:25

Når jeg klikker på 'Start overførslen' bliver hele jubii's skærmbillede 'greyed out'.
Internet explorer hænger. Burde der ikke i det mindste være et 'progress bar' så man
kunne se om der sker noget?
Jeg bruger ISDN . 64K

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 23-03-03 23:13

> [...]
'greyed out'.
> Internet explorer hænger. Burde der ikke i det mindste være et 'progress

Jo, den viser hvor mange billeder den har uploadet m.m., når først processen
er gået i gang.
Hvis ingen kan hjælpe dig her, så prøv at skriv til jubii og forklar dem om
problematikken. Måske har de nogle hardware eller software krav, som man
bare ikke kan læse om på deres side.

Kurt

Fra : paul

Dato : 25-03-03 20:33

paul wrote:
> [...]
Nogle
> få er der pillet lidt ved med ACDsee4. Een er en scanning.

Efter forgæves at have ventet i 3 dage på et svar fra jubiisupport fik jeg selv mistanke
om at det måske skyldtes at jeg har stoppet nogle services.
Jeg genstartede følgende services: uploadmanager, webclient, tcp/ip netbios, networkDDE.
Det hjalp...