Opvarmning af steg
Fra : [w e b w o m a n]

Dato : 23-03-03 15:31

Hvordan opvarmer man bedst resterne af en steg?

Jeg har næsten en hel dådyrkølle i overskud fra i går og har inviteret
gæster til restespising i aften.

Skal jeg putte stegen hel i oven - ved høj eller lav temperatur, indpakket
(i folie) eller uindpakket.

Er det bedre at skære i skiver først? Og skal de i ovn ved høj eller lav
temperatur. Indpakket eller uindpakket.

Måske den bare skal pakkes ind i sølvfolie og plumpes i en gryde med kogende
vand?

Jeg kan få øje på mange mulige genopvarmningsmetoder.... men hvilken er
egentlig den, der bedst, hvis man ønsket et resultat, der er tæt på den
tilstand, stegen blev serveret i?

Mvh. Lisbeth

Fra : gch123

Dato : 23-03-03 22:43

"[w e b w o m a n]" skrev d. 23-03-03 15:31 dette indlæg :
> [...]
er
> egentlig den, der bedst, hvis man ønsket et resultat, der er tæt på

Jeg ville ikke varme stegen men servere den i tynde skiver, mager kød
som vildt bliver nemt tørt.
Mvh
Gertrud

http://www.kandu.dk/