Moral er som tynskid det løber bare!!
Fra : uf3066@hotmail.com

Dato : 22-03-03 03:40

Personlig syntes jeg,at vi skal klare vores eget liv og ikke beskylde andre
for noget . Alt det med ,at dem der snyder tager fra dig og os andre det er
lige det,det nuværende system mener,og dette synspunkt deler jeg ikke..Hvis
du syntes det er i orden,at de store mutiselskaber må snyden i skat ,ja så
for mig O.K.Det vil sige enhver er sig selv nærmest?Og her er jeg er jeg
stået af!!Hvad du eller andre gør, det er Jeres egen sag,jeg er bare ikke
med mere. De store kan snyde,men det er altså O.K.Lad bare så DE små
betale,så kan resten gøre hvad fanden de vil!Det vil sige enhver er sig selv
nærmest Velbekommen!!!!Siger jeg

MVH: jørgen u3066

Fra : H.O.T

Dato : 22-03-03 07:58

Måske er det her ikke stedet, at tage det op i.....prøv en mere relevant
ng....

Henrik

ps. Hvis vi skal klare os selv, hvorfor starter du så ikke med at holde dig
for dig selv????

---

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 22-03-03 10:10

uf3066@hotmail.com wrote:
> [...]
> kan snyde,men det er altså O.K.Lad bare så DE små betale,så kan
> resten gøre hvad fanden de vil!Det vil sige enhver er sig selv

Jeg kan bedre lide 2'eren. Den har meget bedre grafik, og kører faktisk
hurtigere på min computer. Og så er level 4 helt vildt sjov.

--
Jacob

Probably the earliest flyswatters were nothing more than some sort of
striking surface attached to the end of a long stick.

Fra : Michael Petersen

Dato : 22-03-03 10:34

[posted and mailed]

<uf3066@hotmail.com> mumbled something in

> [...]
> altså O.K.Lad bare så DE små betale,så kan resten gøre hvad fanden de
> vil!Det vil sige enhver er sig selv nærmest Velbekommen!!!!Siger jeg

kan det også køre multiplayer?

--
Michael

Who is General Failure and why is he reading my disc?
Skal du til Roskilde Festival ? Så tjek denne side http://mcp.amok.dk