THE game: Bush Jr. Goes To War :-)
Fra : Ole Steiness

Dato : 21-03-03 00:49

Hej folkens,

Den kære Bush og hans solokampagne bag ryggen på resten af verdenen har
inspireret et par gutter og mig til at lave et lille Shockwave-spil, udført
i simpel, elegant og sarkastisk stil...

Det kan opleves her:

http://home.worldonline.dk/steiness/gulfwar.htm

(bare jeg nu ikke får CIA eller PET på nakken).

Jeg kan naturligvis kun anbefale spillet - hvilket betyder en del, da jeg
(som nogen nok ved) selv er spilanmelder...

Venlig hilsen Ole Steiness

Fra : Allan Toft

Dato : 21-03-03 09:47

virker desværre ikke

Sort skærm intet andet.....

- AT

Fra : Allan Toft

Dato : 21-03-03 10:07

Hmm kvajebajere ;)
havde ikke shockwave flash installeret - virker fint nu :
http://srd.yahoo.com/S=2766679:WS1/R=3/K=shockwave/SS=100051388/H=0/T=104823
7023/F=fc086079173cf99c10c62d981e185ef6/*http://sdc.shockwave.com/shockwave/
download/frameset.fhtml

Fra : H.O.T

Dato : 21-03-03 17:46

> Hmm kvajebajere ;)
> havde ikke shockwave flash installeret - virker fint nu :

Hvad tid??? og hvor hende????

Henrik

---

Fra : Ole Steiness

Dato : 22-03-03 00:42

Hej igen,

og tak for responsen.

Intentionerne med spillet er naturligvis at tage lægge klar afstand til Bush
og hans arrogante holdning til resten af "den frie verden". Dette forsøges
opnået med sort humor - hvilket jeg godt synes, jeg kan tillade mig i
nutidens mediesamfund, hvor Carmageddon, GTA, Hooliganspillet, Gintberg og
andre elementer figurerer på samme præmisser.

Jeg beklager naturligvis, hvis nogen fortolker det som om at jeg gør grin
med krigens ofre - i så fald er der sket en kommunikationsbrist i den ene
eller anden ende.

....og for at holde emnet on-topic for denne nyhedsgruppe, så kan jeg
tilføje, at spillet er lavet i Director, og ikke i Flash (men outputtet er
det samme: En Shockwave-fil).

Venlig hilsen
Ole Steiness

Fra : Kent

Dato : 21-03-03 09:46

> [...]
>

> Jeg kan naturligvis kun anbefale spillet - hvilket betyder en del, da jeg
> (som nogen nok ved) selv er spilanmelder...

Der sgu da helt ærligt et mærkeligt indlæg at komme med nu,
anset hvad man mener om krigen. Faktum er, at der lige nu
bliver dræbt mennesker i Irak, og det er fandens upassende
at gøre grin med!!! Du kan mene, hvad du vil - men så kom
med din mening på en ordentlig måde.

Kent Christensen

Fra : Brian B. Christensen

Dato : 21-03-03 10:37

> [...]
>bliver dræbt mennesker i Irak, og det er fandens upassende
>at gøre grin med!!! Du kan mene, hvad du vil - men så kom

Smut over i dk.politik og diskuter istedet. Her er vi ligeglad med
holdninger til krigen, vi er mere interesserede i computerspil.

Fra : Holger Danske

Dato : 21-03-03 10:39

Brian B. Christensen wrote:

> Smut over i dk.politik og diskuter istedet. Her er vi ligeglad med
> holdninger til krigen, vi er mere interesserede i computerspil.

Det er da et Flash computer spil, han er faktisk lige så meget on topic som
off topic

Allan (Som hyggede sig med at lege rambo)
--
-- Som aldrig har hørt om dårlige tabere i Russisk roulette --
-- Kun døde fisk flyder med strømmen --

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 21-03-03 11:19

Holger Danske wrote:

> Det er da et Flash computer spil, han er faktisk lige så meget on
> topic som off topic

Jeg tror også det var det, Brian mente.

--
Jacob

I bet the main reason the police keep people away from a plane crash is
they don't want anybody walking in and lying down in the crash stuff,
then, when somebody comes up, act like they just woke up and go, "What
was THAT?!"

Fra : Holger Danske

Dato : 21-03-03 11:32

Jacob Skaaning <jskaaning@email.dk> wrote:

> Jeg tror også det var det, Brian mente.

K: skulle bare liige af med min 25 øre !!

Allan

Fra : Kent

Dato : 21-03-03 11:42

"Brian B. Christensen" <not@for.public> skrev i en meddelelse

> Smut over i dk.politik og diskuter istedet. Her er vi ligeglad med
> holdninger til krigen, vi er mere interesserede i computerspil.

Det har ikke noget med politik at gøre!! Det jeg mener er, at
det er meget anstændigt at gøre grin med krigen, for derved gør
man også grin med de dræbte og deres pårørende!

Jeg skrev jo netop ".....anset hvad man mener om krigen" .

Vh
Kent

Fra : Simon Kamber

Dato : 21-03-03 22:37

On Fri, 21 Mar 2003 11:41:46 +0100, "Kent" <Sunshine@NOSPAMpc.dk>
wrote:

> [...]
>det er meget anstændigt at gøre grin med krigen, for derved gør
>man også grin med de dræbte og deres pårørende!

Tjah, så vidt jeg kunne se var den side nu mere mod krigen end med
den.