Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
My Album- exif indf
Fra : Ebbe Hansen

Dato : 20-03-03 19:33

Er der en der kender dette lille foto album, det virker fint, og
det kan selv indsætte exif oplysninger, hvis der er nogen.
Hvis man selv indfører nogle i brugerdef. felter, så bliver de
vist på alle billeder i albummet, og det er jo ikke meningen, er
det ikke muligt at indsætte dem individuelt for hvert billede ?
mvh Ebbe

http://pmeindre.free.fr/MyAlbum.html#3

Fra : Jakob Hoffmann

Dato : 23-03-03 07:50

Hej Ebbe.

Jeg bruger MyAlbum ret meget. Jeg mener ikke det er muligt at angive
brugerdef. felter på individuelle billeder. Hvad skulle formålet være? Ved
at lægge dem på alle billeder får du jo netop også muligheden for at søge på
tværs. Ellers kan du bruge f.eks. kommentarfeltet og søge i det?

Mvh Jakob

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 23-03-03 08:23

On Sun, 23 Mar 2003 07:50:19 +0100, "Jakob Hoffmann"
<alijakob@yahoo.co.uk> wrote:

> [...]
>at lægge dem på alle billeder får du jo netop også muligheden for at søge på
>tværs. Ellers kan du bruge f.eks. kommentarfeltet og søge i det?

klip
Hej Jacob,
tak for dit svar, det er sikkert rigtigt, jeg ville gerne have et
par ting mere med, f. eks. er der brugt stativ m.m., men det kan
jeg jo tilføje andetsteds, jeg bruger jo ikke "my album" som
lager alene, så i filerne i stifinder, kan jeg jo tilføje mere.

mvh Ebbe