Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fotoforretninger i Flensborg
Fra : René Koksbang

Dato : 20-03-03 14:20

Er der nogen der har kendskab til fotoforretninger i Flensborg ? Jeg
overvejer at køre ned og købe et Canon G3, men kan ikke finde adresser og
priser på nettet. Jeg kan godt finde billigste online pris etc., men jeg bor
forholdsvis tæt på grænsen så det er ikke uoverkommeligt at køre derned
selv.

--
René

Fra : Jan Vesterlund

Dato : 20-03-03 17:08

Hej

Jeg har gennem de seneste 6 år købt at mit fotoudstyr i Flensborg og har
meget gode erfaringer med Photo Dose.
De har 2 butikker i Flensborg, og den inde i byen har det største udvalg og
mest professionel betjening.

Jan

Nikolaistraße 10

D-24937 Flensburg
Telefon: 0461/25737, Fax: 0461/25789

Mo-Mi + Fr: 9:00-19:00
Do: 9:00-20:00
Sa: 9:00-16:00

Förde-Park

D-24941 Flensburg
Telefon: 0461/96904, Fax: 0461/96905

Mo-Fr: 9:00-20:00
Sa: 9:00-16:00

Fra : René Koksbang

Dato : 20-03-03 21:18

Tak - den kigger jeg efter.

--
René

Fra : Martin San.

Dato : 20-03-03 22:15

René Koksbang wrote:
> [...]
> adresser og priser på nettet. Jeg kan godt finde billigste online
> pris etc., men jeg bor forholdsvis tæt på grænsen så det er ikke

Hvad med Media Markt i Citti Center ved Citti Grossmarkt?
Jeg ved ikke om de har G3'eren, men de har mange digicams.

/Martin

Fra : René Koksbang

Dato : 20-03-03 23:06

Men desværre ikke G3, og det har Photo Dose heller ikke :(

--
René

Fra : Lars [8210]

Dato : 21-03-03 06:15

René Koksbang wrote:
> Men desværre ikke G3, og det har Photo Dose heller ikke :(

Hej Rene

Prøv at kikke på denne liste:

http://www-user.uni-bremen.de/~wie/foto/two-hand.html

Eller

søg via nogle af forhandlerne på min hjermmeside ( se under
nyt udstyr)

Ellers skal du også kikke dig godt for i Flensburg - idet
der er mange dasnkerbutikker -dvs sige indkøbsturs-fælder
hvor varerne er dobbelt så dyre som i restenaf de.

Photo-Dose ude i Förde park kana shjv skaffe hjem fra andre
aafdelinger i brugt - i f.eks, Kiel har de enormt meget
brugt.

Du kan også prøve at kikke på Vobis i Flensburg -
www.vobis.de ( deres priser er ens i hele de.

--
Med venlig hilsen / Gruß

Lars

e-mail: lars9999@NOSPAMexcite.com Remove the obvious.
Besuchen Sie meine Foto-links / Visit my Photo-links /
Besøg min Foto-links:
http://home19.inet.tele.dk/ne/foto.htm

Fra : René Koksbang

Dato : 21-03-03 19:17