Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
uskarpe billede > skarpe billeder
Fra : Ib

Dato : 19-03-03 19:37

Hej, jeg har nogle billeder hvor der er lige fra en smule uskarpe til meget
uskarpe. Er der nogen måde at lave dem skarpe på i et
billedbehandlingsprogram eller lign.? Det er billeder der er taget med en
Casio QV-R4 kamera (digitalt) i max opløsning.

Mvh.
Ib

Fra : emj

Dato : 19-03-03 20:30

On Wed, 19 Mar 2003 19:36:44 +0100, "Ib" <lilletulipan@hotmail.com>
wrote:

>Er der nogen måde at lave dem skarpe på i et
>billedbehandlingsprogram

Det kommer en hel del an på, hvor uskarpe de er. De bedste af dem, kan
du sagten forbedre skarpheden på, men et dårligt billede skal bare
slettes.
Hvilket billedbehandlingsprogram har du?
Hilsen emj

Fra : Mathias

Dato : 19-03-03 21:44

Du kan prøve at bruge "Unsharp Mask" i Photoshop.

--
Venlig hilsen

Mathias

Fjern de to "x" fra e-mail