Mac-kompatible mobiltelefoner
Fra : Thomas Hansen

Dato : 19-03-03 13:34

Da jeg stort set har fået aflivet min mobiltelefon, er jeg begyndt at
sondere markedet for interessante modeller.
Jeg kunne godt tænke mig en med kalenderfunktion, som skal kunne sync'es
med iCal. Ved nogen her hvilke modeller der opfylder dette kriterie?
/Thomas

--
All hail the spotted kitty!

Fra : Ben Knudsen

Dato : 19-03-03 14:24

thomash@skydebanen.net writes:
> [...]
>Jeg kunne godt tænke mig en med kalenderfunktion, som skal kunne sync'es
>med iCal. Ved nogen her hvilke modeller der opfylder dette kriterie?

Ericsson t68i og t39 gør i hvert fald.

Ben

Fra : Mikkel Pagh

Dato : 19-03-03 18:48

In article <fc.0073fb6b05070b473b9aca00f0fef52a.5070b53@net.dialog.dk>,
"Ben Knudsen" <ben@net.dialog.dk> wrote:

> Ericsson t68i og t39 gør i hvert fald.

Sony Ericsson T68i

Ericsson R520

Ericsson T39

Ericsson T68

Ericsson T68c

Ericsson T68m

Kilde: http://www.apple.com/isync/

Svjv er de alle bluetooth-telefoner. Tjek evt. priser på
www.mobilpriser.dk.

Venlig hilsen Mikkel

Fra : Thomas Hansen

Dato : 19-03-03 23:51

Mikkel Pagh <spiced.pork@ham.com> wrote:

> Kilde: http://www.apple.com/isync/
>
> Svjv er de alle bluetooth-telefoner. Tjek evt. priser på
> www.mobilpriser.dk.
>
> Venlig hilsen Mikkel
Perfekt! Det var lige de links jeg manglede.
Tak for hjælpen!
/Thomas

--
All hail the spotted kitty!

Fra : Niels Prins

Dato : 20-03-03 01:32

In article <1fs2lmf.otguko8cswsgN%no@spam.net>,
no@spam.net (Thomas Hansen) wrote:

Sony Ericsson kommer med en ny model T610 i april der skulle være
kompatibel med mac. Jeg har selv udsat mit køb af en mac kompatibel
telefon til der er nyt om denne model.

Listen over mac kompatible telefoner på Apples hjemmeside er ret kort.
Har apple satset på den 'forkerte' teknologi i forbindelse med deres
iSync, eller er der andre årsagen til at der ikke kommer flere nye
telefoner til?

Niels