Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Visning af batteristatus?
Fra : JH

Dato : 19-03-03 13:32

Nu har jeg læst alle mulige anmeldelser af
Canon PowerShot S45/S50, Canon PowerShot G3
og Nikon Coolpix 4500 og nærstuderet alle
billeder af LCD-skærmene i funktion.

Er det korrekt, at der *ikke* er visning af
batteristatus på S45/S50'erne, eller er det bare
mig der ikke kan finde det?

JH

Fra : Tim Hesthaven

Dato : 19-03-03 13:37

> Er det korrekt, at der *ikke* er visning af
> batteristatus på S45/S50'erne, eller er det bare
> mig der ikke kan finde det?

Jeg modtog mit S45 idag og kan umiddelbart ikke se det på kameraet. Dog kan
status ses inde i zoombrowser. Men umiddelbart underligt at de har valgt at
spare den funktion.

Mvh
TiM

Fra : JH

Dato : 19-03-03 17:58

"Tim Hesthaven" <timsonder@email.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
Dog kan
> status ses inde i zoombrowser. Men umiddelbart underligt at de har

Ja, det undrer mig ikke så lidt - selv den billigste mobiltlf har
batteristatus.

JH

Fra : Mathias

Dato : 19-03-03 17:58

Har selv haft et S45, og nej, man kan ikke se batteristatus. En mangel efter
min mening. Dog begynder et lille batteri-ikon at blinke i displayet, når
der snart mangler strøm.
Ellers et rigtigt godt kamera. Jeg købte dog et G3 i stedet, da jeg gerne
ville have nogle flere udvidelsesmuligheder.

--
Venlig hilsen

Mathias

Fjern de to "x" fra e-mail
e-mail: mathiasx@edbx.dk

Fra : JH

Dato : 19-03-03 18:10

"Mathias" <mathiasx@edbx.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
gerne
> ville have nogle flere udvidelsesmuligheder.

Enig, så jeg tror mit valg nu er mellem G3 og Coolpix 4500.

Havde jeg masser af penge ville jeg købe et Canon Ixus 400 til "daglig
brug",
og et G3/Coolpix 4500 til at eksperimentere og lege med.
Meen - så mange penge kommer der desværre ikke retur fra skattefar :)

JH