Andebryst
Fra : HHIST

Dato : 18-03-03 08:38

Jeg har et stykke andebryst i fryseren er der nogen som har en god opskrift
hvor reten kommer til at virke frisk i stedet for fed som tradisionel and.

mvh FC

Fra : Hans Chr. Vang

Dato : 19-03-03 06:16

Måske...

Prøv dette:

Fjern skindet, og skær det i tern.
Steg det på en pande til det er fast, og tilføj hakket forårsløg, timian,
kartofler i småtern, og bacon i småtern. Steg til det hele er gennemstegt.
Tilføj 1 tsk kanel, og 1 spsk yoghurt, og et par spsk rød\hvidvin. Rør rundt
Smag til med salt og peber, og server med en god salat og et stykke brød?

Var det noget?

HC

Fra : HHIST

Dato : 19-03-03 15:11

Hej Hans Chr.
Tak for den den vil jeg prøve i aften
mvh Finn

Fra : Hans Chr. Vang

Dato : 20-03-03 00:42

Lad mig høre hvordan den smagte dig?

Fra : HHIST

Dato : 20-03-03 05:19

Hej Hans Chr.
Det smagte rigtig godt. Det er helt sikkert ikke sidste gang vi laver den,
endnu en gang tak.
mvh
FC

Fra : Hans Chr. Vang

Dato : 20-03-03 06:45

KANON!

Det var bare en opskrift jeg smed ud af ærmet, jeg har ikke selv prøvet den.

Fra : HHIST

Dato : 20-03-03 15:31

Hej Hans Chr.
Det kan du roligt gøre. Vi har snakket om at putte æbler eller evt ananas
eller måske begge dele i som et forsøg næste gang.