/ Forside / Interesser / Fritid / Film / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Film
#NavnPoint
IceCap 9240
tedd 6796
refi 6795
ans 6773
Klaudi 5447
dova 4574
Nordsted1 3973
o.v.n. 3080
ThomasCSR 2881
10  granner01 2400
Den rigtige Star Wars på DVD Petition
Fra : Thomas Mouritsen


Dato : 17-03-03 22:16

http://www.originaltrilogy.com/

Skriv nu bare under, og kryds fingre.




 
 
Devast8or (17-03-2003)
Kommentar
Fra : Devast8or


Dato : 17-03-03 23:38

Thomas Mouritsen wrote:
> http://www.originaltrilogy.com/
>
> Skriv nu bare under, og kryds fingre.

Done. Den er sendt videre til en del af min ICQ liste :)

Så mangler vi bare resten af gruppen.

Devast8or

--
Spamfilter activated
To reach me via e-mail: ask me for an adress :)





Morten Bowman Hansen (17-03-2003)
Kommentar
Fra : Morten Bowman Hansen


Dato : 17-03-03 23:44

On Mon, 17 Mar 2003 23:37:32 +0100, "Devast8or" <No@no.blowme> wrote:

>Thomas Mouritsen wrote:
>> http://www.originaltrilogy.com/
>>
>> Skriv nu bare under, og kryds fingre.
>
>Done. Den er sendt videre til en del af min ICQ liste :)
>
>Så mangler vi bare resten af gruppen.

Been there, done that

Morten
morten@bowman.dk

Thomas (17-03-2003)
Kommentar
Fra : Thomas


Dato : 17-03-03 23:53


"Devast8or" <No@no.blowme> skrev i en meddelelse
news:y5sda.129080$Hl6.11770674@news010.worldonline.dk...
> Thomas Mouritsen wrote:
> > http://www.originaltrilogy.com/
> >
> > Skriv nu bare under, og kryds fingre.

Hmm... Jeg anser mig selv for at være en stor Star Wars fan.. Trods
min "unge" alder... Jeg er 23 år gammel. Og mit kendskab til SW,
involverer at jeg har set den originale trilogi i fjernsynet, og jeg har
købt
den på video... (Og set den mange gange) Derudover har jeg set de 3
"Special Edition" film i biografen, og jeg har også købt dem på video...
(Og set dem utallige gange) - Episode 1 og 2 er også begge set i
biografen, og begge er købt på DVD... (Og set en del gange derefter)...

Og tro mig.... Jeg vil være en af de første i køen, når først episode 4, 5
& 6 udkommer på DVD... Og her er så min mening...
George Lucas har nu chancen for at lave filmen som den SKULLE have
været... Hans intentioner for filmen, bliver nu endelig indfriet... Så
klart
at jeg er 100% for at DVD udgaverne af episode 4, 5 & 6 bliver special
edition udgaverne... Måske endda endnu mere udviddede (Som der går
rygter om at de bliver)

Filmene bliver jo på INGEN måde dårligere end de "originale"... De bliver
tværtimod bedre... Bare lidt anderledes... Men jeg kan ikke forstå at der
er nogen der har noget imod det... Jeg ser sg* frem til at få fat i de 3
film,
i nogen super-deluxe dobbelt-DVD udgaver... Bare min mening
selvfølgelig...

..Thomas












Peter B. Juul (18-03-2003)
Kommentar
Fra : Peter B. Juul


Dato : 18-03-03 00:36

"Thomas" <Thomas.Elbo@Privat.dk> writes:

> Filmene bliver jo på INGEN måde dårligere end de "originale"... De bliver
> tværtimod bedre... Bare lidt anderledes... Men jeg kan ikke forstå at der
> er nogen der har noget imod det... Jeg ser sg* frem til at få fat i de 3
> film,
> i nogen super-deluxe dobbelt-DVD udgaver... Bare min mening
> selvfølgelig...

Der er kun en ting, jeg er utilfreds med i spec.ed-udgaverne: Greedo
shoots first.

--
Peter B. Juul, o.-.o "Fra nu af er I ikke længere mine kloner.
The RockBear. ((^)) I er mine fætre.
I speak only 0}._.{0 Og så åbner vi en grønthandel."
for myself. O/ \O

CybaMerc (19-03-2003)
Kommentar
Fra : CybaMerc


Dato : 19-03-03 20:19

A long time ago in a galaxy far, far away....
Peter B. Juul wrote:


>Der er kun en ting, jeg er utilfreds med i spec.ed-udgaverne: Greedo
>shoots first.

Jeps... det var unødvendigt. Der er også lidt for meget Fraggle Rock
over det nye Max Rebo band i ROTJ, IMO.

Morten Bowman Hansen (18-03-2003)
Kommentar
Fra : Morten Bowman Hansen


Dato : 18-03-03 00:44

On Mon, 17 Mar 2003 23:53:29 +0100, "Thomas" <Thomas.Elbo@Privat.dk>
wrote:

snip

>Filmene bliver jo på INGEN måde dårligere end de "originale"... De bliver
>tværtimod bedre... Bare lidt anderledes... Men jeg kan ikke forstå at der
>er nogen der har noget imod det...

Hvorfra _ved_ du at de bliver bedre??
Jeg synes f.eks. at AOTC er tæt på at være ringe, så jeg synes ikke
det lover godt. Og så kunne Lucas jo bare tilbyde begge versioner så
vi selv kan vælge.

Morten
morten@bowman.dk

Thomas (18-03-2003)
Kommentar
Fra : Thomas


Dato : 18-03-03 01:08

OK...

> Hvorfra _ved_ du at de bliver bedre??

Det siger min onkel Hugo... *gg*
Nej efter at have læst mit eget post kan jeg godt se at det måske kunne
have været formuleret anderledes.... Jeg kan jo ikke sige at filmen bliver
bedre... Der vil jo uden tvivl være folk der er uenige med mig... MEN...
Efter MIN mening vil filmen blive bedre...

1. Filmenn bliver længere, pga. nye scener i filmen.
2. Enkelte scener i filmen bliver "pudset op", med nye special Effects
3. Filmen får et generelt pænere billede, og en bedre lyd, end den
origniale udgivelse...

Det er efter min mening 3 store plusser.... Og jeg kan faktisk ikke se
et eneste minus ved at filmen skulle blive udgivet som den originalt blev
udgivet... Alt i alt er forskellen jo minimal... Omkring 5 minutters
spilletid (MAX) og et par bedre special effects... Fatter ikke hvorfor der
er så meget brok over det...

Der er jo ikke blevet fjernet noget som helst fra filmen... Der er bare
blevet
tilføjet en lille smule...

> Jeg synes f.eks. at AOTC er tæt på at være ringe, så jeg synes ikke
> det lover godt. Og så kunne Lucas jo bare tilbyde begge versioner så
> vi selv kan vælge.

Hvad er det lige AOTC har med SW 4, 5 & 6 at gøre??? Forklar lige
den... ??

..Thomas



Martin Moeller (18-03-2003)
Kommentar
Fra : Martin Moeller


Dato : 18-03-03 01:28

Thomas skrev:

> Det er efter min mening 3 store plusser.... Og jeg kan faktisk ikke se
> et eneste minus ved at filmen skulle blive udgivet som den originalt blev
> udgivet... Alt i alt er forskellen jo minimal... Omkring 5 minutters
> spilletid (MAX) og et par bedre special effects... Fatter ikke hvorfor
der
> er så meget brok over det...

Rigtigt, men en fundamental ændring, som Peter Juul også nævner og som
tidligere har været debatteret i gruppen er nu altså, at Greedo skyder
først. Det bevirker, at Han Solo gøres mere "pæn".

Se evt. her:
http://www.arts.mcgill.ca/programs/polisci/faculty/rexb/greedo.html

--
Martin Møller



Peter B. Juul (18-03-2003)
Kommentar
Fra : Peter B. Juul


Dato : 18-03-03 09:21

"Martin Moeller" <martin.moller@get2net.dot.dk> writes:

> Rigtigt, men en fundamental ændring, som Peter Juul også nævner og som
> tidligere har været debatteret i gruppen er nu altså, at Greedo skyder
> først. Det bevirker, at Han Solo gøres mere "pæn".

Men der er en del diskussion om hvor gammel den ændring mon er. Nogle
mener at have set den allerede ved relanceringen i de tidlige 80'ere.
--
Peter B. Juul, o.-.o "nej, folk vil ikke have nogen Playstation
The RockBear. ((^)) selv om der er mange der køber den."
I speak only 0}._.{0 -Charbax
for myself. O/ \O

No Humor Man (18-03-2003)
Kommentar
Fra : No Humor Man


Dato : 18-03-03 14:19

"Peter B. Juul" <pbpj2@enzym.rnd.uni-c.dk> wrote in message
news:m34r6184qw.fsf@enzym.rnd.uni-c.dk...
> "Martin Moeller" <martin.moller@get2net.dot.dk> writes:
> > Rigtigt, men en fundamental ændring, som Peter Juul også nævner og som
> > tidligere har været debatteret i gruppen er nu altså, at Greedo skyder
> > først. Det bevirker, at Han Solo gøres mere "pæn".
> Men der er en del diskussion om hvor gammel den ændring mon er. Nogle
> mener at have set den allerede ved relanceringen i de tidlige 80'ere.
Og vi ved alle hvor svært folk har ved at huske sådan nogle ting.

--
No Humor Man - Corporation for Bad Swimmers
ICQ: 67778624
The Insane Asylum: http://www.fortunecity.com/marina/anchor/986/
- trademark of the Watertight Precautions & The Jellyfish Association
Model Kit Search: http://nohumorman.stormloader.com/



Peter B. Juul (18-03-2003)
Kommentar
Fra : Peter B. Juul


Dato : 18-03-03 15:51

"No Humor Man" <no.humor.man@mail.tdcadsl.dk> writes:

> Og vi ved alle hvor svært folk har ved at huske sådan nogle ting.

Ja. Der er mange, der hårdnakket påstår, at scenen i T2, hvor T1000 er
begyndt at gå i stykker og konstant kommer til at kopiere farver og
teksturer fra alt hvad den rører, kun er med i Special Edition og ikke
var med i biografen.

Men det var den.
--
Peter B. Juul, o.-.o "Mennesker kan ikke få nå at få mere end 6 børn,
The RockBear. ((^)) da de kun kan amme en af gangen."
I speak only 0}._.{0 -POK
for myself. O/ \O

Martin Moeller (18-03-2003)
Kommentar
Fra : Martin Moeller


Dato : 18-03-03 16:07

Peter B. Juul skrev:

> Ja. Der er mange, der hårdnakket påstår, at scenen i T2, hvor T1000 er
> begyndt at gå i stykker og konstant kommer til at kopiere farver og
> teksturer fra alt hvad den rører, kun er med i Special Edition og ikke
> var med i biografen.

Hvilken scene var det? Den hvor Arnie skyder ham i tusind stumper i
slutningen på stålfabrikken?

Og jo, jeg kan sådan set godt huske filmen i store træk, men denne
beskrivelse, står mig lidt uklar.

--
Martin Møller



Peter B. Juul (18-03-2003)
Kommentar
Fra : Peter B. Juul


Dato : 18-03-03 16:17

"Martin Moeller" <martin.moller@get2net.dot.dk> writes:

> Hvilken scene var det? Den hvor Arnie skyder ham i tusind stumper i
> slutningen på stålfabrikken?

Efter at han har smeltet sig sammen igen, ser man ham gå gennem
fabrikken, og hver gang han rører ved gulvet, et gelænder eller andet,
så antager han den tings tekstur. Han er altså tydeligt defekt.

> Og jo, jeg kan sådan set godt huske filmen i store træk, men denne
> beskrivelse, står mig lidt uklar.

Scenen var med, da jeg så den i biografen, men var væk på
VHS-udgivelsen og var så med igen i special edition. Jeg husker det
nøje, fordi jeg syntes, at det var sådan en god scene til at beskrive
hvordan T1000 faktisk _tog_ skade af den megen vold han blev udsat
for, og det ærgrede mig, at den ikke var med på VHS'en.

Hvorfor den scene og "lad os omprogrammere Arnies hoved"-scenen ikke
er med i alle versioner finder jeg uforståeligt. Specielt sidstnævnte
er så afgørende for personernes udvikling, at det er helt åndssvagt.
--
Peter B. Juul, o.-.o "Alle der rejser i rummet er kannibaler og æder
The RockBear. ((^)) deres egen afføring. [..] Deres børn bliver
I speak only 0}._.{0 rumraketter, når de bliver kønsmodne."
for myself. O/ \O -POK

Martin Moeller (18-03-2003)
Kommentar
Fra : Martin Moeller


Dato : 18-03-03 16:29

Peter B. Juul skrev:

> Scenen var med, da jeg så den i biografen, men var væk på
> VHS-udgivelsen og var så med igen i special edition. Jeg husker det
> nøje, fordi jeg syntes, at det var sådan en god scene til at beskrive
> hvordan T1000 faktisk _tog_ skade af den megen vold han blev udsat
> for, og det ærgrede mig, at den ikke var med på VHS'en.

Interessant. Jeg har aldrig lagt mærke til, at T-1000 tog skade. Netop fordi
jeg har filmen på VHS, der, som du skriver, ikke havde scenen med.

> Hvorfor den scene og "lad os omprogrammere Arnies hoved"-scenen ikke
> er med i alle versioner finder jeg uforståeligt. Specielt sidstnævnte
> er så afgørende for personernes udvikling, at det er helt åndssvagt.

Jeg tror vist, jeg snart skal se Special Edtion. Men tak for informationen.

--
Martin Møller



Peter B. Juul (18-03-2003)
Kommentar
Fra : Peter B. Juul


Dato : 18-03-03 18:01

"Martin Moeller" <martin.moller@get2net.dot.dk> writes:

> Jeg tror vist, jeg snart skal se Special Edtion. Men tak for informationen.

Det skal du helt bestemt. Forskellen er næsten lige så markant som i
The Abyss.

--
Peter B. Juul, o.-.o "What business did a man and a wolf
The RockBear. ((^)) had ridden a mark."
I speak only 0}._.{0
for myself. O/ \O

Ulrik Jensen (18-03-2003)
Kommentar
Fra : Ulrik Jensen


Dato : 18-03-03 18:28

Hej

pbpj2@enzym.rnd.uni-c.dk (Peter B. Juul) writes:
> Det skal du helt bestemt. Forskellen er næsten lige så markant som i
> The Abyss.

Nu har jeg ikke set The Abyss ordentligt endnu, men jeg vil også lige
indskyde at jeg efterhånden kun ser SE-udgaven, den er markant bedre.

At scenen med T1000 faktisk var med, var heller ikke den opfattelse jeg
havde, men det var så ud fra at den ikke var i theatrical cut på
Ultimate Edition DVD'en, så den dog ikke i biografen.

Og ja, scenen med T800'erens operation giver _så_ meget ekstra til
filmen, det er virkelig ufatteligt at den var udeladt.

--
Ulrik Jensen
ulrik@qcom.dk - http://www.minefilm.tk
"It's only a movie, and, after all, we're all grossly overpaid."

Lars Hoffmann (18-03-2003)
Kommentar
Fra : Lars Hoffmann


Dato : 18-03-03 16:30


"Peter B. Juul" <pbpj2@enzym.rnd.uni-c.dk> escribió

> Ja. Der er mange, der hårdnakket påstår, at scenen i T2, hvor T1000
er
> begyndt at gå i stykker og konstant kommer til at kopiere farver og
> teksturer fra alt hvad den rører, kun er med i Special Edition og
ikke
> var med i biografen.
>
> Men det var den.

Det er altså løgn hvad der siges i den dokumentar der følger med i T2
Ultimate Edition DVD'en ligesom det er forkert det der står på
http://us.imdb.com/AlternateVersions?0103064?
Med venlig hilsen
Lars Hoffmann



No Humor Man (18-03-2003)
Kommentar
Fra : No Humor Man


Dato : 18-03-03 19:17

"Peter B. Juul" <pbpj2@enzym.rnd.uni-c.dk> wrote in message
news:m3hea07mq0.fsf@enzym.rnd.uni-c.dk...
> "No Humor Man" <no.humor.man@mail.tdcadsl.dk> writes:
> > Og vi ved alle hvor svært folk har ved at huske sådan nogle ting.
> Ja. Der er mange, der hårdnakket påstår, at scenen i T2, hvor T1000 er
> begyndt at gå i stykker og konstant kommer til at kopiere farver og
> teksturer fra alt hvad den rører, kun er med i Special Edition og ikke
> var med i biografen.
> Men det var den.
Det var da sjovt. Det var den ikke i Viborgs bio, dengang i '91. Jeg læste
om det i tegneserien. Desuden er det heller ikke på vhs udgivelsen - og jeg
ved med mig selv at jeg ikke ville have syntes om at der var fjernet noget
fra bio-versionen da den blev overført til vhs. Men da dette ikke er
tilfældet så hyg dig.

Første gang jeg så disse klip var da en af mine venner købte Ultimate
Edition for nogle få år tilbage. Indtil da havde jeg kun kendskab til disse
klip gennem tegneserien.

De klip var ikke med i biografversionen som jeg så.

--
No Humor Man - Corporation for Bad Swimmers
ICQ: 67778624
The Insane Asylum: http://www.fortunecity.com/marina/anchor/986/
- trademark of the Watertight Precautions & The Jellyfish Association
Model Kit Search: http://nohumorman.stormloader.com/



Per (19-03-2003)
Kommentar
Fra : Per


Dato : 19-03-03 09:54


> Ja. Der er mange, der hårdnakket påstår, at scenen i T2, hvor T1000 er
> begyndt at gå i stykker og konstant kommer til at kopiere farver og
> teksturer fra alt hvad den rører, kun er med i Special Edition og ikke
> var med i biografen.
>
> Men det var den.
> --

Wrong! Jeg så filmen tre gange i biografen, og jeg havde IKKE set de klip
før jeg fik SE laserdisc udgaven.




Per (19-03-2003)
Kommentar
Fra : Per


Dato : 19-03-03 09:27


> Ja. Der er mange, der hårdnakket påstår, at scenen i T2, hvor T1000 er
> begyndt at gå i stykker og konstant kommer til at kopiere farver og
> teksturer fra alt hvad den rører, kun er med i Special Edition og ikke
> var med i biografen.
>
> Men det var den.
> --

Wrong! Jeg så filmen tre gange i biografen, og jeg havde IKKE set de klip
før jeg fik SE laserdisc udgaven.



Morten Bowman Hansen (18-03-2003)
Kommentar
Fra : Morten Bowman Hansen


Dato : 18-03-03 18:59

On Tue, 18 Mar 2003 01:07:39 +0100, "Thomas" <Thomas.Elbo@Privat.dk>
wrote:

>Hvad er det lige AOTC har med SW 4, 5 & 6 at gøre??? Forklar lige
>den... ??

Ganske enkelt at hvis han gejler de org. lige så meget op som de to
sidste, således at selve historien træder i baggrunden så kan det være
det samme imo. De org. bliver i høj grad båret af historien hvor 1+2
er domineret af effekter.
Jeg ville da gerne se de org. pudset op, men jeg ville nu gerne have
valget.

Morten
morten@bowman.dk

Peter Larsen (18-03-2003)
Kommentar
Fra : Peter Larsen


Dato : 18-03-03 01:46


"Thomas" <Thomas.Elbo@Privat.dk> wrote in message
news:3e7651fb$0$31992$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
>
> "Devast8or" <No@no.blowme> skrev i en meddelelse
> news:y5sda.129080$Hl6.11770674@news010.worldonline.dk...
> > Thomas Mouritsen wrote:
> > > http://www.originaltrilogy.com/
> > >
> > > Skriv nu bare under, og kryds fingre.
>
> Hmm... Jeg anser mig selv for at være en stor Star Wars fan.. Trods
> min "unge" alder... Jeg er 23 år gammel. Og mit kendskab til SW,
> involverer at jeg har set den originale trilogi i fjernsynet, og jeg har
> købt
> den på video... (Og set den mange gange) Derudover har jeg set de 3
> "Special Edition" film i biografen, og jeg har også købt dem på video...
> (Og set dem utallige gange) - Episode 1 og 2 er også begge set i
> biografen, og begge er købt på DVD... (Og set en del gange derefter)...
>
> Og tro mig.... Jeg vil være en af de første i køen, når først episode 4,
5
> & 6 udkommer på DVD... Og her er så min mening...
> George Lucas har nu chancen for at lave filmen som den SKULLE have
> været... Hans intentioner for filmen, bliver nu endelig indfriet... Så
> klart
> at jeg er 100% for at DVD udgaverne af episode 4, 5 & 6 bliver special
> edition udgaverne... Måske endda endnu mere udviddede (Som der går
> rygter om at de bliver)
>
> Filmene bliver jo på INGEN måde dårligere end de "originale"... De bliver
> tværtimod bedre... Bare lidt anderledes... Men jeg kan ikke forstå at der
> er nogen der har noget imod det... Jeg ser sg* frem til at få fat i de 3
> film,
> i nogen super-deluxe dobbelt-DVD udgaver... Bare min mening
> selvfølgelig...
>
> .Thomas
>
>

Hejsa

Jeg var engang en stor Star Wars fan. OT er nok de tre film
jeg har set flest gange, skarpt forfulgt af BTTF og Indiana Jones
trilogierne. De indtil videre 2 prequels har jeg begge nydt første
gang jeg så dem, nok mere fordi det var Star Wars end egentlig
gode film. TPM bryder jeg mig ikke rigtig om længere, kedelig,
uden egentlig handling, pinligt skuespil fra Jake Lloyd og et par
andre småting gør at jeg højst smider den på for at nyde pod race
sekvensen og Maul vs. Jedi engang imellem. AOTC synes jeg meget
bedre om, men igen synes jeg der er for mange fejl og mangler til at
jeg kan nyde den på højde med OT.

Hvorfor vil jeg så have OT urørt, bortset fra den rastauration man nu
kan forvente, udsendt på DVD, når nu du siger at de extra scener, effekter
osv kun kan gøre den bedre? Fordi det er de film jeg husker fra da jeg var
en lille knægt, der lokkede sin mor til at købe farvede vatpinde så jeg
havde
lyssværd til de Star Wars figurer det var lykkedes mig at støve op. I de
film
jeg husker, der skød Han Solo først og Sarlacc var ikke et monster med næb
som
man blev spist af, men et hul hvor man langsomt blev fortærret over hundrede
år.

Og ja, jeg er fuldstændig ligeglad med de nye effekter, fordi de passer
simpelthen ikke
ind, også synes jeg faktisk det er at skide på de folk der knoklede deres
røv i laser tilbage
i slutning af 70'erne og starten af 80'erne at man bare smider deres arbejde
ud og sætte
nogle, i mine øjne, dårligere effekter ind, bare fordi man kan.

Jeg ved godt at tilhængere siger at det er Lucas's værk og han kan gøre hvad
han vil med
dem, men det jo netop problemet, det er ikke hans film, det mine film, jeres
film.

Så jeg håber at vi får både SE og OT at se på dvd en dag.

Med venlig hilsen

Peter



Martin Møller (18-03-2003)
Kommentar
Fra : Martin Møller


Dato : 18-03-03 08:49

> Jeg ved godt at tilhængere siger at det er Lucas's værk og han kan gøre
hvad
> han vil med
> dem, men det jo netop problemet, det er ikke hans film, det mine film,
jeres
> film.

Hvornår er det blevet din film? Har du betalt de mange millioner dollars for
at den er blevet lavet? Har du produceret og instrueret filmen? Nej du, det
er Lucas's værk og ejendom og han kan gøre ved den hvad han vil uanset hvad
du har af mening om det. Der er jo ingen der sætter dig en pistol for panden
og tvinger dig til at købe den nye restaurerede udgave når den engang
kommer.

Martin



Peter Larsen (18-03-2003)
Kommentar
Fra : Peter Larsen


Dato : 18-03-03 15:44


"Martin Møller" <martin.moeller@tiscali.dk> wrote in message
news:3e76cf58$0$122$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> > Jeg ved godt at tilhængere siger at det er Lucas's værk og han kan gøre
> hvad
> > han vil med
> > dem, men det jo netop problemet, det er ikke hans film, det mine film,
> jeres
> > film.
>
> Hvornår er det blevet din film?

Fra det øjeblik jeg så dem. Det er mine film fordi de har været med
til at gøre mig til den person jeg er nu. Uden Star Wars tror jeg ikke
jeg ville have den store interesse for film som jeg har nu. Det er måske
sentimentalt eller nørdet, måske begge dele. Men så lad mig være en
sentimental nørd.










DevilHair (18-03-2003)
Kommentar
Fra : DevilHair


Dato : 18-03-03 10:47

Jeg må indrømme at jeg meget hellere vil have org. filmene på DVD, end de
nye hvor filmene er pudset helt op.

Man kommer da til at savne de mørke firkanter omkring de fly der flyver
rundt i universet og andre småting, som dengang var noget at det bedst man
har set.

De ting gør jo filmen til det den var dengang og det den er idag.

Klart det er oxo fedt at få filmen pudset op med nye scener, bedre lyd osv..
Men stadig kommer man til at savne de gamle film.

Jeg har stadig de tre film fra dengang de først kom på video, og det er for
herligt at sidde og se dem selvom de er ved at blive godt slidte nu, så G.
Lucas, hvis du læser dette.. Så LET RØVEN!!!!! Og få dem udgivet...



Peter B. Juul (18-03-2003)
Kommentar
Fra : Peter B. Juul


Dato : 18-03-03 11:05

"DevilHair" <DevilHair@Get2Net.Dk> writes:

> Man kommer da til at savne de mørke firkanter omkring de fly der flyver
> rundt i universet og andre småting, som dengang var noget at det bedst man
> har set.

"Man" er en nostalgisk nørd. "De" er derimod det store brede marked og
"de" vil ikke savne det.

Det sagt synes jeg nok at muligheden for at vælge kameravinkel eller
lave seamless branching på DVD burde få Lucas til at give os udgaver,
hvor begge dele var tilgængelige.
--
Peter B. Juul, o.-.o "En stærkt medvirkende Aarsag til Sprogets Forfald har
The RockBear. ((^)) vi her i Landet i en national Særegenhed, som jeg ikke
I speak only 0}._.{0 ved, at jeg har truffet i noget andet Land: Frygten for
for myself. O/ \O at skabe sig ved at tale korrekt." - Johannes V. Jensen

Per (18-03-2003)
Kommentar
Fra : Per


Dato : 18-03-03 09:07


"Thomas Mouritsen" <milesSLETDETTE@privat.dk> skrev i en meddelelse
news:b55e26$19i$1@sunsite.dk...
> http://www.originaltrilogy.com/
>
> Skriv nu bare under, og kryds fingre.
>
>
LOL! Ja i må undskylde, men hvor naiv kan man dog lige være??? Tror i
virkeligt at den slags gør nogen form for forskel?
Ja Lucas sider sikkert og refresher siden hvert femte minut for at se
antallet af underskrifter. Når antallet så når op på 10.000 nørder, så
udgiver han helt sikkert filmene :P



Martin Møller (18-03-2003)
Kommentar
Fra : Martin Møller


Dato : 18-03-03 09:49

"Per" <pzk@crayon.dk> skrev i en meddelelse
news:3e76d39f$0$139$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>
> "Thomas Mouritsen" <milesSLETDETTE@privat.dk> skrev i en meddelelse
> news:b55e26$19i$1@sunsite.dk...
> > http://www.originaltrilogy.com/
> >
> > Skriv nu bare under, og kryds fingre.
> >
> >
> LOL! Ja i må undskylde, men hvor naiv kan man dog lige være??? Tror i
> virkeligt at den slags gør nogen form for forskel?
> Ja Lucas sider sikkert og refresher siden hvert femte minut for at se
> antallet af underskrifter. Når antallet så når op på 10.000 nørder, så
> udgiver han helt sikkert filmene :P

Findes der så mange nørder?*G*

Martin



Thomas Mouritsen (18-03-2003)
Kommentar
Fra : Thomas Mouritsen


Dato : 18-03-03 10:00


"Per" <pzk@crayon.dk> skrev i en meddelelse
news:3e76d39f$0$139$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> LOL! Ja i må undskylde, men hvor naiv kan man dog lige være???

http://www.thedigitalbits.com/articles/starwarsdvd/index.html

http://www.thedigitalbits.com/#campaign

Læs hvad der står omkring, "Our last campaign effort[...]"




Per (18-03-2003)
Kommentar
Fra : Per


Dato : 18-03-03 12:04

> http://www.thedigitalbits.com/articles/starwarsdvd/index.html
>
> http://www.thedigitalbits.com/#campaign
>
> Læs hvad der står omkring, "Our last campaign effort[...]"
>
>

"Our last campaign effort in 2000, a joint venture with DVD File, garnered
more than 30,000 singatures in less than a month. The result... Lucasfilm
began releasing the new Star Wars films on DVD."

ROFLMAO!

Nej nu må i sgu holde, det her er jo hysterisk ;P De havde sgu da udgivet
Episode I på DVD under alle omstændigheder! Enhver kan da starte en
underskriftsindsamling og når filmen så bliver udgivet, så kan man hævde at
det kun var pga. af den indsamling. Det er da naivt.

Lad mig dog sige, at der er undtagelser som f.eks. Valhalla, hvor
situationen er anderledes.



Peter B. Juul (18-03-2003)
Kommentar
Fra : Peter B. Juul


Dato : 18-03-03 12:16

"Per" <pzk@crayon.dk> writes:

> Nej nu må i sgu holde, det her er jo hysterisk ;P De havde sgu da udgivet
> Episode I på DVD under alle omstændigheder!

Rent faktisk var meldingen fra Lucas, at DVD-udgivelserne måtte vente
til han var færdig med at lave biografudgaverne.

--
Peter B. Juul, o.-.o "I am Arogon son of Alfred."
The RockBear. ((^))
I speak only 0}._.{0
for myself. O/ \O

Robert Johannes Rasm~ (18-03-2003)
Kommentar
Fra : Robert Johannes Rasm~


Dato : 18-03-03 12:22


"Peter B. Juul" <pbpj2@enzym.rnd.uni-c.dk> skrev i en meddelelse
news:m3llzc7wn2.fsf@enzym.rnd.uni-c.dk...
> "Per" <pzk@crayon.dk> writes:
>
> > Nej nu må i sgu holde, det her er jo hysterisk ;P De havde sgu da
udgivet
> > Episode I på DVD under alle omstændigheder!
>
> Rent faktisk var meldingen fra Lucas, at DVD-udgivelserne måtte vente
> til han var færdig med at lave biografudgaverne.
>
> --
> Peter B. Juul, o.-.o "I am Arogon son of Alfred."
> The RockBear. ((^))
> I speak only 0}._.{0
> for myself. O/ \O

Undskyld, men er det ikke bare at se tiden an?
Lucas skal nok udgive de tre første - eller sidste, om man vil - men det
bliver i hans tempo, og så haster det vel heller ikke mere.

Episode 3 har endnu ikke ramt biograferne, og udgivelsen af de tre klassiske
episoder sker under ingen omstændigheder før dette.

Robert.....



ML-78 (18-03-2003)
Kommentar
Fra : ML-78


Dato : 18-03-03 20:56

> Undskyld, men er det ikke bare at se tiden an?
> Lucas skal nok udgive de tre første - eller sidste, om man vil - men det
> bliver i hans tempo, og så haster det vel heller ikke mere.
>
> Episode 3 har endnu ikke ramt biograferne, og udgivelsen af de tre
klassiske
> episoder sker under ingen omstændigheder før dette.

George Lucas selv har for nylig tilkendegivet, at de originale versioner af
trilogien ikke vil blive udgivet på DVD. De tre special editions skal nok
komme, men det er heller ikke dem, balladen handler om.


ML-78




CybaMerc (19-03-2003)
Kommentar
Fra : CybaMerc


Dato : 19-03-03 20:25

A long time ago in a galaxy far, far away....
Peter B. Juul wrote:


>Rent faktisk var meldingen fra Lucas, at DVD-udgivelserne måtte vente
>til han var færdig med at lave biografudgaverne.

Ja, men LucasFilm kendte til interessen uanset Digital Bits'
underskriftindsamling. Iøvrigt er dette en anden situation i og med,
at Lucas ganske enkelt ikke anerkender de gamle udgaver. Med Ep. I var
det jo trods alt kun et spørgsmål om tid, før den ville blive udgivet
på DVD. Det har dog naturligvis ikke afholdt mig fra at skrive under
på den nye indsamling (tror jeg nok - der var nogle tekniske
problemer).

flemsus (18-03-2003)
Kommentar
Fra : flemsus


Dato : 18-03-03 11:40


"Per" <pzk@crayon.dk> wrote in message
news:3e76d39f$0$139$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>
> "Thomas Mouritsen" <milesSLETDETTE@privat.dk> skrev i en meddelelse
> news:b55e26$19i$1@sunsite.dk...
> > http://www.originaltrilogy.com/
> >
> > Skriv nu bare under, og kryds fingre.
> >
> >
> LOL! Ja i må undskylde, men hvor naiv kan man dog lige være??? Tror i
> virkeligt at den slags gør nogen form for forskel?
> Ja Lucas sider sikkert og refresher siden hvert femte minut for at se
> antallet af underskrifter. Når antallet så når op på 10.000 nørder, så
> udgiver han helt sikkert filmene :P
>
Jamen bliv du da endelig siddende i dit hul i sofaen, for du kan jo
alligevel ikke gøre en forskel. Bare kritiser andre der prøver noget det er
virkelig flot gjort.
Mvh. Flemming Sørensen



Per (18-03-2003)
Kommentar
Fra : Per


Dato : 18-03-03 11:57

> > LOL! Ja i må undskylde, men hvor naiv kan man dog lige være??? Tror i
> > virkeligt at den slags gør nogen form for forskel?
> > Ja Lucas sider sikkert og refresher siden hvert femte minut for at se
> > antallet af underskrifter. Når antallet så når op på 10.000 nørder, så
> > udgiver han helt sikkert filmene :P
> >
> Jamen bliv du da endelig siddende i dit hul i sofaen, for du kan jo
> alligevel ikke gøre en forskel. Bare kritiser andre der prøver noget det
er
> virkelig flot gjort.
> Mvh. Flemming Sørensen
>
>
Du følte dig ramt hva' ;)~~



flemsus (18-03-2003)
Kommentar
Fra : flemsus


Dato : 18-03-03 17:23


"Per" <pzk@crayon.dk> wrote in message
news:3e76fb9f$0$142$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> > > LOL! Ja i må undskylde, men hvor naiv kan man dog lige være??? Tror i
> > > virkeligt at den slags gør nogen form for forskel?
> > > Ja Lucas sider sikkert og refresher siden hvert femte minut for at se
> > > antallet af underskrifter. Når antallet så når op på 10.000 nørder, så
> > > udgiver han helt sikkert filmene :P
> > >
> > Jamen bliv du da endelig siddende i dit hul i sofaen, for du kan jo
> > alligevel ikke gøre en forskel. Bare kritiser andre der prøver noget det
> er
> > virkelig flot gjort.
> > Mvh. Flemming Sørensen
> >
> >
> Du følte dig ramt hva' ;)~~
>
Mit navn finder du ikke i den petition. Men det der generer mig en smule
er dem der altid kryber ud af deres skjul og bræger : "Det nytter ikke
noget" jeg har en mistanke om at det er de samme som der altid siger: "Det
kan jeg ikke finde ud af". HA HA
Mvh. Flemming Sørensen



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177577
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6409070
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste