kokosnød
Fra : fudge

Dato : 17-03-03 17:24

Hej jeg har lige købt en kokosnød til at lægge i mit akvarium og jeg har
taget alt det hvide ud. man er der andre ting man skal gøre inden den kommer
der i?

hilsen sebastian

__________________________________________________________________ sebastian
fudge jørgensen ICQ#: 165172510 Current ICQ status: + More ways to contact
me __________________________________________________________________

Fra : Madsen

Dato : 17-03-03 17:27

fudge skrev:

> Hej jeg har lige købt en kokosnød til at lægge i mit akvarium og
> jeg har taget alt det hvide ud. man er der andre ting man skal
> gøre inden den kommer der i?

Ofte er det en god idé at smide den i en spand vand i et par dage da
den ellers godt kan finde på at flyde ovenpå hvis den er helt tør når
du propper den i akvariet.

Madsen.

Fra : Martin Sorensen

Dato : 17-03-03 17:52

> Ofte er det en god idé at smide den i en spand vand i et par dage da
> den ellers godt kan finde på at flyde ovenpå hvis den er helt tør når
> [...]

Evt kan processen fremskyndes ved kogning.

/Martin

Fra : Keyser Soze

Dato : 17-03-03 23:29

On Mon, 17 Mar 2003 17:24:07 +0100, "fudge" <fudge@oncable.dk> wrote:

>Hej jeg har lige k¿bt en kokosn¿d til at l¾gge i mit akvarium og jeg har
>taget alt det hvide ud. man er der andre ting man skal g¿re inden den kommer
>der i?
>
>hilsen sebastian

MŒske er det slet ikke n¿dvendigt, men jeg har kogt dem i en kraftig
saltopl¿sning og derefter ladet dem ligge i en spand vand i et par
dage (hyppige vandskift).
De holder i hvert fald "noget n¾r evigt" efter sŒdan en omgang. Men
det ville de mŒske ogsŒ g¿re uden?

Keyser Soze

Fra : Madsen

Dato : 17-03-03 23:38

Keyser Soze skrev:

> M¼ske er det slet ikke n¿dvendigt, men jeg har kogt dem i en kraftig
> saltopl¿sning og derefter ladet dem ligge i en spand vand i et par
> dage (hyppige vandskift).

Kan man mon lokke dig til at bruge et andet tegnsæt end Macintosh?
Det er meget svært at tyde hvad det er du skriver. Forte Agent som
jeg kan se at du bruger, kan også opsættes til at sende i ISO-8859-1,
men jeg ved ikke hvordan. Det ved de temmelig sikkert i gruppen:

Madsen.