Theme park
Fra : Johnny Ravn

Dato : 17-03-03 15:48

Er der en der kan hjælpe mig med hvad mindste krav til puter er i Theme Park

/Johnny

--
Denne mail er scannet med Norton Antivirus 2002 !

Fra : Dopedog

Dato : 17-03-03 18:51

> Er der en der kan hjælpe mig med hvad mindste krav til puter er i Theme
Park

> /Johnny

Well ... kan ikke sige det præcist men kan da huske at jeg købte det og
spillede det på en 486'er med 8 MB ram så ret høje maskinkrav er der
ihvertfald ikke!

-Ronnie

Fra : Gerner

Dato : 18-03-03 00:20

On Mon, 17 Mar 2003 18:50:54 +0100, "Dopedog" <dopedog@privat.dk> wrote in
dk.spil.computer:

>Park

>Well ... kan ikke sige det præcist men kan da huske at jeg købte det og
>spillede det på en 486'er med 8 MB ram så ret høje maskinkrav er der
>ihvertfald ikke!

Hm, jeg tror der er kommet en ny sim theme park, hvor du kan bygge rolercoasters
selv og teste dem. Så det kan være noget med pentium 2-3, 256 Mb ram og et godt
grafikkort i gforce 2-3 typen. Den fås også til PS2.

> -Ronnie

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : Dopedog

Dato : 18-03-03 16:32

> [...]
godt
> grafikkort i gforce 2-3 typen. Den fås også til PS2.

Nåeh så er det jo Rollercoaster Tycoon :)

Fra : Gerner

Dato : 18-03-03 22:10

On Tue, 18 Mar 2003 16:32:08 +0100, "Dopedog" <dopedog@privat.dk> wrote in
dk.spil.computer:

>rolercoasters
>godt
>
>Nåeh så er det jo Rollercoaster Tycoon :)

Nej det er ej, den *hedder* sim theme park. Og så vidt jeg kan skønne så er der
også alle de andre ting kendt fra den gamle theme park.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto