Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
prof print på Epson - hvor?
Fra : Jørgen Angel

Dato : 16-03-03 16:01

Er der nogen der kender prof steder i Københavnsområdet der laver A3, A2
og A1 print på f. Epsons bedste maskiner på f.x. Hahnemühles papir?

En Googlesøgning gav Piezography.dk og inkjetpro.dk, men deres sider er
lukket så det er firmaet nok også.

Med venlig hilsen

Jørgen Angel

Fra : WebCat

Dato : 16-03-03 16:08

Kender nogen i Aalborg :)

Fra : Jørgen Angel

Dato : 16-03-03 23:34

WebCat <WebCat@post1.com> wrote:

> Kender nogen i Aalborg :)

Måske er der ikke nogen i København, så jeg vil gerne høre nærmere.
Tak

Jørgen

Fra : K.E. Madsen

Dato : 23-04-03 20:12