Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Nyt vedr. Lensmate og Visa
Fra : Kent

Dato : 12-03-03 18:01

Hej

Jeg ved flere her i gruppen er interesseret i at vide, hvornår det
bliver muligt at betale med Visa på www.lensmateonline.com .
Her er lige en opdatering.

I dag skrev jeg til Susan Doel fra Lensmate. Kort tid efter
fik jeg følgende svar tilbage:

------------------------
Hi Kent,

We had hoped to have it up last weekend, our webmaster is
working on setting up the information tonight..........barring any
unforeseen problems, we should be up sometime tomorrow.

I will email you as soon as we are live, we have a list of interested
parties.
--
Regards,
Susan/LensMate

Så håber vi .

Hvis nogen her ikke skulle vide, hvad en Lensmate er, så er der
bragt mange indlæg om det på det seneste.

Vh
Kent

Fra : Martin Gleit

Dato : 12-03-03 20:17

vi venter spændt til i morgen....

Fra : Peter

Dato : 12-03-03 22:48

Yah... mange tak Kent.

____
Peter

Fra : BJ

Dato : 13-03-03 07:45

> I dag skrev jeg til Susan Doel fra Lensmate. Kort tid efter
> fik jeg følgende svar tilbage:

Jeg har flere gange handlet med Susan Doel. Helt igennem OK dame. Jeg har
bestilt varerne med mail, direkte til til hende - hun har sendt en
bekræftigelse og jeg har sendt hende en $check (via min netbank). No
problemo!

Mvh. Bo