> Du skal selvfølgelig ikke finde dig i at få et misligholdt/defekt
> bundkort tilbage - brok dig til butikken straks!
Søndag sendte jeg en mail til dem og forklarede situationen, Mandag
eftermiddag ringede der så en fra firmaet, meget flink og fornuftig at
snakke med.
Imellemtiden havde jeg fået gang i bundkortet, batteriet blev pillet ud og
den fik lov at stå natten over, og vupti så kørte den lige pludselig, det
milnede mit sind en hel, og sammenholdt med en behagelig samtale med ham fra
firmaet var alt godt igen.
>
> En fornftig ide! Hvilket firma taler vi egentlig om?
De hedder Multimedia-Experten. Det var faktisk tilfældigt at det blev dem
jeg handlede med, jeg så forhandler anmeldelser på
www.edbpriser.dk og der
havde de nogle gode karakterer. Det må jeg nu tilslutte mig, de skal som nok
få nogle flere af mine penge næste gang jeg skal bruge noget udstyr.
mvh Bjarne Petersen