s : Garmin GPS V navigator
Fra : R

Dato : 27-12-02 21:24

GPS V Vejl. pris 7.299,00 kr
GPS V er en ny navigator der specielt er udviklet med henblik på
navigation til lands i f.eks. bil, motorcykel eller cykel. Indtast den
adresse eller peg på det sted du ønsker at komme hen til og GPS V
vil med pilesymboler, tekst, alarm signaler og på det indbyggede kort
guide dig frem til din destination. Den vil hele tiden holde dig underrettet
omkring din kørsel - hvornår og hvordan du skal dreje, afstand og hvor lang
tid der er til næste drej og ikke mindst give en indikering af hvornår du
vil være fremme. Og hele tiden kan du følge med på kortet og se din præcise
position. Skulle du komme til at dreje et forkert sted, vil GPS V straks
udregne en ny rute og hurtigt give dig besked på hvad du nu skal gøre.
GPS V har et indbygget baggrundskort over Europa og her er der
mulighed for at lave en automatisk ruteberegning på hele det overordnede
europæiske vejnet. Indlæser du detailkort kan den give dig et komplet
kørselsvejledning helt ned til en specifik adresse.
GPS V levers med en CD rom - MapSource City Select. Denne CD
indeholder kort over store dele af Europa og ved hjælp af den medfølgende
"un-lock" kode er du i stand til at åbne detailkort for hele området.
Herefter kan du overføre det kortområde du skal bruge til GPS V. Læs/se mere
om kortet i afsnittet "Elektroniske kort".
GPS V er vandtæt og har en kontrastrig FSTN skærm og skærmbilledet
kan vendes så den f.eks. anvendes lodret på en cykel/motorcykel og vandret
når den placeres i forruden på en bil. Den automatiske lysregulering sikrer
et tydeligt billede både dag og nat.

Er fra den 29/6-02

H.b.o. 4000,-

Billede er i Dk.binaer

mere info kan læses på www.Garmin.dk

--

<><><><><><><><><><><><><><>

Hilsen Rasser

ICQ 6943693

<><><><><><><><><><><><><><>

Fra : ole

Dato : 27-12-02 22:46

"R" <RasserXXX@pc.dk> skrev i en meddelelse
> GPS V Vejl. pris 7.299,00 kr

den kostede og kan stadig fås i ALDI til 3.999 kr. med det hele komplet !

Fra : R

Dato : 27-12-02 23:36

Tak for oplysningen.

Du er da velkommen til at købe en i Aldi.
Jeg har hørt de er udsolgte. Det var kun et lille parti de fik hjem ?

Jeg har en kvittering på at jeg har betalt 5999,- for den

Den befinder sig i 8700 Hs.

Fra : Palle [2720]

Dato : 28-12-02 01:28

Aldi i rødovre og i Greve har dem stadig

Palle

Vanløse

Fra : ole

Dato : 28-12-02 14:55

"R" <RasserXXX@pc.dk> skrev i en meddelelse

Som Palle nævner har ALDI stadig Garmin V på lager og de findes i massevis på den blå
avis www.dba.dk
helt ned omkring 2.000 kr. stykket

Fra : 4200 Slagelse

Dato : 29-12-02 12:07

Har lige købt en i Aldi, for 2999,- kr.

--
Hilsen Tonny.

Fra : Anders Frederiksen

Dato : 13-01-03 01:31

"4200 Slagelse" <noreply@sutnumse.dk> skrev i en meddelelse
> Har lige købt en i Aldi, for 2999,- kr.

Så kan du måske oplyse om kvaliteten af bykortene? (Jeg skal specielt bruge
Kbh + omegn)
Normalt er de der "Europa kort" elendige - eller rettere IKKE med småvejs
opløsning

Takker,
Anders

Fra : Anders Mouritsen