remote tool PC/Mac
Fra : ct

Dato : 13-03-03 10:05

Nogen der kender til et stykke software som jeg kan bruge til at remote
connecte fra en PC til en Mac 9.2.2 / X således at jeg får skærmbilledet op
og kan styre maskinen 100% ??

Evt. noget der kan gøre det samme fra en OS X til 9.2.2 / X ????

Claus

Fra : Pernille Jensen

Dato : 13-03-03 10:38

ct <no@way.se> wrote:

> [...]
> og kan styre maskinen 100% ??
>
> Evt. noget der kan gøre det samme fra en OS X til 9.2.2 / X ????

Timbuktu Pro 6. Du kan downloade en 30 dages demo.

<http://www.netopia.com/en-us/software/products/tb2/index.html>

- Pernille

Fra : Tommy Bernholm

Dato : 13-03-03 20:36

On 13/03/03 10:04, in article 3e7049a3$0$202$edfadb0f@dread15.news.tele.dk,
"ct" <no@way.se> wrote:

> [...]
> og kan styre maskinen 100% ??
>
> Evt. noget der kan gøre det samme fra en OS X til 9.2.2 / X ????

Tja, du kan vel også benytte VNC, se tråden der kører pt.

Virker dog kun på OS X og ej på OS 9.2.2

VNC er gratis.

MVH

Tommy

Fra : Nicolai Brandt

Dato : 14-03-03 02:42

Tommy Bernholm <bernholm@adslhome.dk> wrote:

> Tja, du kan vel også benytte VNC, se tråden der kører pt.

> Virker dog kun på OS X og ej på OS 9.2.2

VNC kører da om ikke super så da ganske almindeligt både som server og
som client under 9.2 eller 8.5... Eller hvad mener du der ikke virker?

--
Mvh Nicolai Brandt
http://www.robra.dk

Fra : Tommy Bernholm

Dato : 14-03-03 13:14

On 14/03/03 2:41, in article 1frsh8q.2zz7ww1ylfnr4N%spam@robra.dk, "Nicolai
Brandt" <spam@robra.dk> wrote:

> VNC kører da om ikke super så da ganske almindeligt både som server og
> som client under 9.2 eller 8.5... Eller hvad mener du der ikke virker?

Tjaa, jeg har bare ikke kunne få det til at fungere, men det er også ganske
lang tid siden, da jeg skiftede til OS X for mere end et år siden.

MVH

tommy

Fra : Nicolai Brandt

Dato : 14-03-03 16:26

Tommy Bernholm <tommy.bernholm@dpcweb.dk> wrote:

> Tjaa, jeg har bare ikke kunne få det til at fungere, men det er også ganske
> lang tid siden, da jeg skiftede til OS X for mere end et år siden.

Næh jeg indrømmer da gerne at det ikke kører vildt fedt, men jeg har da
en powermac 7200 med 8.5 og vnc server stående og det fungere fint til
det beskedne behov man har for konfigurering af en server.

--
Mvh Nicolai Brandt
http://www.robra.dk