jeg er meget ny til det her
Fra : Rasmus Lund

Dato : 09-03-03 20:51

hej jeg er meget ny til det her jeg vil gerne vide om når man skal spille
battlefield1942 også battlefield the road to roma
downloader den så selv de maps man man skal bruge eller skal man
finde dem et sted

Ps jeg har kun spillet det på en netcafé og de har alle maps
pps jeg ved ikke om spørgsmålet er (ordenligt) eller om det er det rigtige
sted at sende det til

Fra : MaRk

Dato : 09-03-03 20:52

Hej

Har du begge spil??
(battlefield 1942 og Roed to Rome)

I så fald burde der ikke være noget med nye maps osv.
Husk at download sidste nye patch 1.31

Mvh
Mark

Fra : Rasmus Lund

Dato : 11-03-03 18:12

MaRk <m-jons@mail.dkFJERN> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3e6b9bd8$0$151$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Hej
>
> Har du begge spil??
> (battlefield 1942 og Roed to Rome)

eller begge af dem, om så vis jeg skal spille over internettet om den så har
de maps den skal bruge