Stunt bil-spil?
Fra : Lars Christoffersen

Dato : 03-03-03 17:35

Hej i gruppen.

Jeg sidder og bliver helt nostalgisk efter stunt bil-spil.

Er der de seneste år udgivet bilspil (ikke motorcykel) hvor det samtidig med
ræs gælder om at lave stunts??

Ellers hvad med bilspil hvor det gælder om at samle våben op på banen
(mindes et gammelt spil til min 486'er - husker blot ikke navnet) og smide
det efter hinanden.

Er der nogen bud på hvilke udgivelser der er gjort det seneste år i denne
genre???

Mvh

Lars Christoffersen

Fra : Troels Plougmann Ols~

Dato : 03-03-03 17:41

> Ellers hvad med bilspil hvor det gælder om at samle våben op på banen
> (mindes et gammelt spil til min 486'er - husker blot ikke navnet) og smide
> det efter hinanden.

Hvis du vil have våben (mener bare ik der var stunts med), er det vel Death
Rally

// Troels

Fra : Martin K

Dato : 03-03-03 18:28

Troels Plougmann Olsen wrote:
> Hvis du vil have våben (mener bare ik der var stunts med), er det vel
> Death Rally

Jepsen... Death Rally var sq en klassiker. Og det var nu sjovt...

--
Martin K

Fra : Lars Christoffersen

Dato : 03-03-03 20:39

"Troels Plougmann Olsen" <troels.o@hard-news.dk> skrev i en meddelelse >
> Hvis du vil have våben (mener bare ik der var stunts med), er det vel
Death
> Rally

Du har fuldstændig ret. Det var lige præcis det spil jeg har siddet og kogt
til i timevis.

Er der udgivet noget der kører i samme gameplay - måske med bedre
grafik/lyd, eller var det blot en ener?

Lars Christoffersen

Fra : Troels Plougmann Ols~

Dato : 03-03-03 23:13

> [...]
kogt
> til i timevis.
>
> Er der udgivet noget der kører i samme gameplay - måske med bedre

Tjah... Carmageddon TDR 2000 var jo 3D... Der var bare mere meningsløs vold?

Ellers er der GTA3 - men det er jo lige så meget FPS som et racerspil - men
der kan man da osse lave stunts..

En overgang var Death Rally også det HELT store hit når jeg spillede Det
spil var bare for fedt...

Er glad for at kunne hjælpe

// Troels

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 04-03-03 11:45

Lars Christoffersen wrote:
> [...]
> og kogt til i timevis.
>
> Er der udgivet noget der kører i samme gameplay - måske med bedre

Hvis du er interesseret i Carmageddon TDR 2000 så har jeg det liggende i tip
top stand med æske, manual og det hele.

Prøv evt. at downloade demoen og se om det er noget.

email: salminen at doktor dot dk

-Sune

Fra : Jens Kristian Geyti

Dato : 03-03-03 22:53

gammelt spil??

stunts 4D

fuck, jeg har brugt mange timer på det spil i sin tid!!

Fra : Lars Frandsen

Dato : 04-03-03 15:30

"Jens Kristian Geyti" <jkgeyti[DEL-THIS]@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> gammelt spil??
>
> stunts 4D
>
> fuck, jeg har brugt mange timer på det spil i sin tid!!

Ja, det kørte fint på en 286'er!
--
Mvh. Lars Frandsen, Bramming
http://home.tiscali.dk/larsfr/

Fra : Karsten Borchers

Dato : 04-03-03 04:17

Hvis det er stuns du vil have, så må dette spil lige være dig.
Er stadig under udvikling, men hot dang!! det ser sjovt ud.
http://www.moonbyte.de/pages_e/home/news.htm

De regner med en release i enten tredje eller fjerde kvartal 2003.

/ Borchers

Fra : Jens Kristian Geyti

Dato : 06-03-03 10:39

Fedt... det ligner fuldstændig Stunts 4D... bare liiidt nyere :)

Fra : SoftMan Brian

Dato : 06-03-03 17:18

"Jens Kristian Geyti" <jkgeyti[DEL-THIS]@hotmail.com> wrote in message

> Fedt... det ligner fuldstændig Stunts 4D... bare liiidt nyere :)

Jeg synes bare jeg så våben (håber de kan "slåes fra")
http://www.moonbyte.de/img/crashday/ss/ss103b.jpg

Fra : Mikkel Gram-Hansen

Dato : 08-03-03 17:34

Det kan de ifølge udviklerne.
Moonbyte bruger en privat del af vores forum til deres betatestning, og vi
er udset til at hoste deres oficielle forum når udviklingen når så langt.
Det ser indtil videre ud til at blive et rigtigt godt spil.... selv mine
hardcore simracing tænder løber sgu' lidt i vand ;)

Jæ skal nok huske at poste mere her efterhånden som info bliver frigivet.

Mikkel
Administrator @ RaceSim Central

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 04-03-03 15:51

Lars Christoffersen wrote:
> Hej i gruppen.
>
> Jeg sidder og bliver helt nostalgisk efter stunt bil-spil.

Snip

Jeg kommer til at tænke på Chris Gray's "Road Raider" og Geoff Crammonds
hæderkronede "Stunt Car Racer" - begge spil til Amiga naturligvis, og de
kører perfekt under emulering. Email mig hvis du er interesseret i .adf
disk-images af dem.

salminen at doktor dot dk

Amiga emulator her - helt frisk release med masser af bugfixes og bedre
kompatabilitet:
http://www.winuae.net

-Sune

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 04-03-03 15:58

Sune Mika Salminen wrote:
> [...]

Snip

> Amiga emulator her - helt frisk release med masser af bugfixes og
> bedre kompatabilitet:
> http://www.winuae.net

Her er en begynderguide til WinUAE hos easyemu:
http://www.mameworld.net/easyemu/winuaeguide.htm

Her er et godt Amiga forum - her snakkes både om emulering og den ægte vare:
http://eab.abime.net/

-Sune