Diablo 2 - patch 1.10??
Fra : Martin_P

Dato : 03-03-03 01:19

Er der nogen rygter om om denne patch kommer og i givet fald hvornår?
Jeg gider nemlig ikke at spille det med al den snyd der findes på
battle.net - og det skulle 1.10 efter sigende forsøge at rydde op på??

MArtin_P

Fra : Gismo

Dato : 03-03-03 02:07

"Martin_P" <dsl6041REMOVE_ME@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen rygter om om denne patch kommer og i givet fald hvornår?
> Jeg gider nemlig ikke at spille det med al den snyd der findes på
> battle.net - og det skulle 1.10 efter sigende forsøge at rydde op på??

Er flere måneder siden jeg hørt om den ... En eller anden dag kommer den nok

Gismo

Fra : Morten Jansen

Dato : 03-03-03 07:33

Der går da heller ikke langt tid før der er cheats ude til den nye version

-Morten

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 03-03-03 12:48

Martin_P wrote:
> Er der nogen rygter om om denne patch kommer og i givet fald hvornår?

Jeg ville ikke holde vejret, det virker på mig som om Blizzard er ret
ligeglade med kunderne så snart de har betalt og i stedet skynder sig
viderer til andre projekter. Af samme årsag har jeg heller ikke købt WC3.

Mvh

Bruno

Fra : Jesper Barrit

Dato : 03-03-03 19:04

> Jeg ville ikke holde vejret, det virker på mig som om Blizzard er ret
> ligeglade med kunderne så snart de har betalt og i stedet skynder sig
> viderer til andre projekter. Af samme årsag har jeg heller ikke købt WC3.

Blizzard er _ikke_ ligeglade med deres kunder!

Hvor mange andre spilfirmaer gør følgende?

Stiller gratis servere op til online gaming
Retter løbende i spillet (med server-side fixes), for at minimere snyd
Arbjeder på en patch 2 år efter spillet er udkommet

Ja, jeg ved godt at Battle.net ikke er det mest stabile i verden, men det
koster heller ikke $10 om måneden. Og ja, jeg ved godt at der stadig er
meget snyd i Diablo, men du finder ikke mange andre firmaer der gør så meget
for at modvirke det. Slet ikke på et så gammelt spil, som Diablo er ved at
være.

Mvh,
Jesper Barrit
- Ham der midlertidigt har lagt spillet på hylden, men med sikkerhed tager
det op igen, når patchen kommer

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 03-03-03 23:54

Jesper Barrit wrote:
> Stiller gratis servere op til online gaming

Truer andre der vil tilbyde alternative servere med sagsanlæg.

> Retter løbende i spillet (med server-side fixes), for at minimere snyd
> Arbjeder på en patch 2 år efter spillet er udkommet

Jamen det er hele min pointe her, efterhåden så synes jeg det er meget
svært at tro på der nogensinde kommer en patch.

> - Ham der midlertidigt har lagt spillet på hylden, men med sikkerhed tager
> det op igen, når patchen kommer

Lad os håbe den kommer, blot tror jeg efterhånden ikke på det.

Mht. firmaer der levere ting efter udgivelsen så er det meget blandet,
men jeg tager min hat af for Epic. De har leveret så meget til
Unrel/Unreal Tournamet/Unreal Tournamet 2003 efterhånden, dels i form af
gratis bonus packs med maps/mods/skins og så sandelig også i form af
support til 3-parts udviklere. Fx. var den sidste patch til UT endda en
som fjerne CD-checket, det må man da havde respekt for.

Mvh

Bruno

Fra : Tjalfe

Dato : 04-03-03 17:41

> Fx. var den sidste patch til UT endda en
> som fjerne CD-checket, det må man da havde respekt for.
Ja, det må have taget dem flere minutter at slette de par liniers kode
Men de ekstra maps/skins/models holdt helt sikkert!

Mth. til Blizzard så er de ganske rigtigt kendt for at være noterisk
forsinket med alt - både nye udgivelser og patches, men 1.10 skal nok komme.
Prøv at tænk over Starcraft 1.09b og hvad den patch indehold. Ud over at
Starcraft var absurd gammelt da 1.09b udkom, var det ikke kun
balanceændringer mellem racerne. Hvem inkluderer muligheden for 'replayes' i
en patch fire år efter at spillet udkom? Det gjorde Blizzard sgu, så helt
lede mod deres kunder er de sgu ikke.

Det eneste man kan have ondt i røven over, er at de har slået kampen mod
hackere sammen med patch 1.10. De burde naturligvis slette alle dupe/hacked
items med det samme eller i det mindste jævnligt (det gjorde de tidligere).
Nu har de besluttet sig for, at alt skal gøres når 1.10 kommer ud, hvilket
bare ikke er særligt fedt når den er næsten et år forsinket...