GTA3
Fra : Mikael Jensen

Dato : 01-03-03 17:23

jeg har endelig fået et bedre grafikkort så jeg kan spille det fedeste spil
nemlig gta3

Men nu er jeg løbet ind i en mission jeg ikke kan magte indtil videre i
hvert fald. Det drejer sig om den første mission på den nye ø, hvor man skal
dræbe sin tidligere boss, salvatore. Hver gang jeg prøver at smadre bilerne
med diverse våben bliver jeg dræbt at hans bodyguards.

Nu kommer spørgsmålet: Nogen tips eller tricks til hvordan man kan gøre det
lidt lettere for sig selv og slå mafiabossen ihjel????

Fra : Anders Thorsen Holm

Dato : 01-03-03 18:54

Mikael Jensen wrote:
> Nu kommer spørgsmålet: Nogen tips eller tricks til hvordan man kan
> gøre det lidt lettere for sig selv og slå mafiabossen ihjel????

Brug sniperriflen og placer dig på behørig afstand med udsigt til gyden,
han kommer ud af. One shot, one kill.

Faktisk en meget simpel mission - jeg prøvede også i første omgang at
vædre bilen med en bus eller brandbil, men det var nærmest selvmord.

--
Anders Thorsen Holm | http://www.daimi.au.dk/~zoolook/

Overvejer du at købe en DVD-afspiller? Så hold dig fra Fredgaard!
Læs hvorfor: http://www.daimi.au.dk/~zoolook/?page=fredgaard

Fra : Simon Kamber

Dato : 02-03-03 13:53

On Sat, 1 Mar 2003 17:23:03 +0100, "Mikael Jensen"
<mikaeljensen@hotmail.com> wrote:

>Nu kommer spørgsmålet: Nogen tips eller tricks til hvordan man kan gøre det
>lidt lettere for sig selv og slå mafiabossen ihjel????
Du glemte at skrive spoiler:/

Min løsning var at købe et par håndgranater og kører op på toppen af
bakken hvor hans indkørsel ligger. Derefter blokerede jeg indgangen
med flere række biler(dette skaffer dig *ikke* bodyguards på halsen).
Når han så kommer kørende og forsøger at komme igennem blokaden,
vipper du bare en håndgranat ind under hans bil og LØBER(de er ikke
tilfredse med at se ham ryge i luften:D)

Fra : fonseca

Dato : 29-04-03 18:48

"Simon Kamber" skrev d. 02-03-03 13:53 dette indlæg :

> [...]
> vipper du bare en håndgranat ind under hans bil og LØBER(de er ikke
> tilfredse med at se ham ryge i luften:D)

Du kan da hente en trainer , hvis du altså vil snyde.

Mick.

http://www.kandu.dk/