Installation af mohaa ?
Fra : Simon D

Dato : 28-02-03 14:07

Hej
Jeg har et lille men meget dumt problem, som en eller anden forhåbentlig kan
hjælpe mig med. Jeg skal til at installere mohaa, ,men den kommer hele tiden
op med skærmen hvor jeg kan repair/modify/remove, fordi jeg har haft 2
harddiske i, hvorpå den ene var der kun installeret spil, der i blandt
mohaa. Men den har jeg slettet og fjernet da den var i stykker, men spillet
blliver ved at tro der findes en installation i forvejen på den anden
harddisk. Jeg har prøvet at remove/repair men den giver bare en
fejlmeddelelse da programmet jo ikke findes. Jeg har også prøvet at slette
alt hvad jeg kunne finde med mohaa men uden held.
Håber der er nogle som har et par gode råd...
Mange tak

Fra : Jackie

Dato : 28-02-03 14:27

"Simon D" <sdemuth"fjerndette"@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> alt hvad jeg kunne finde med mohaa men uden held.
> Håber der er nogle som har et par gode råd...

Der ligger sikkert nogle gamle informationer i registreringsdatabasen, som
du bliver nødt til at slette. Prøv at åbne registreringsdatabasen, og søg
efter filer der har tilhørt medal of honor. Søg f.eks. efter medal i
regdatabasen, og se om der ikke skulle ligge nogle gamle informationer, fra
den gamle installation....

Skriv regedit i Kør, for at komme ind i registreringsdatabsen...

Hygge
Jackie

Fra : Simon D

Dato : 28-02-03 15:43

Jeg er ved at gå bananas, for nu har jeg søgt på alt vedr mohaa og ea i
regedit men med samme resultat, den tror stadig der er en gammel
installation

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 28-02-03 15:56

Simon D wrote:
> Jeg er ved at gå bananas, for nu har jeg søgt på alt vedr mohaa og ea i
> regedit men med samme resultat, den tror stadig der er en gammel
> installation

Prøv og kig under

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\Currentversion\Uninstall

i den struktut ligge afinstallations info til de forskellige programmer
så der er en chance for du kan finde og slette MOHAA der.

Hver program har sin egen "mappe" i strukturen og nogen af nøglerne er
kryptiske a typen "{01BDFB08-EE88-4E5E-94A6-AE9EDCFA40C5}" så du skal
kigge i hver enkel og se på hvad der står under dem.

Bemærk forøvrigt at den omtalte sti kan variere afhængig af dit
operativsystem, men du kan evt. søge efter Uninstall hvis du ikke lige
kan finde den.

Held og lykke

Bruno

Fra : Sp@cey

Dato : 28-02-03 17:53

ellers så prøv dog Regcleaner, et freeware program som du kan finde her :
http://www.vtoy.fi/jv16/shtml/software.shtml
Det plejer at kunne gøre tricket!

Sp@cey

"Before you open your mouth to speak, please make sure it's an improvement
upon the silence."