Grrr.. kan ikke installere SP1 til Gta3
Fra : Jacob

Dato : 21-02-03 15:00

Hey NG

Se subj.
Hvorfor kan jeg ikke det?
Jeg bruger Win XP Service pack 1. Når jeg vil installere den der gør sådan,
at man kan loade savegames i Gta 3 siger den bare, at jeg ikke kan
installere en anden service pack når jeg har en installeret i forvejen. Hvad
er problemet?

Mvh
Jacob

Fra : Mark

Dato : 21-02-03 16:08

Hej

Har du prøvet patch 1.1 til gta3??

Mvh
Mark

Fra : Lars Stokholm

Dato : 21-02-03 16:36

In dk.spil.computer, Jacob wrote:

> [...]
> jeg ikke kan installere en anden service pack når jeg har en
> installeret i forvejen. Hvad er problemet?

Sidder du og prøver at rette en fejl i et crack, med en fejlrettelse
(som i øvrigt kun er en del af SP1) fra Microsoft? Det kunne godt
lyde som om du allerede har service pack 1 installeret, derfor kan du
ikke installere patchen - du har den i forvejen. Men det kan også
være ligemeget, for Microsoft udgiver ikke fejlrettelser til cracks.
Jeg tror at du blander det sammen med den patch der løser problemet
med underlig grafik på computere med nVidia-kort. Den er nemlig fra
Microsoft og er en del af SP1.

Tilbage til det egentlige problem... Prøv at se om du ikke kan finde
et andet crack på <http://www.gamecopyworld.com/>.

--
Lars Stokholm

Fra : Jacob

Dato : 21-02-03 19:35

Okay. Det hjalp at opgradere til V. 1.1, men nu kommer den med en fejl når
jeg prøver at bruge en trainer... irriterende.

Mvh
Jacob

Fra : Mercenary

Dato : 21-02-03 20:15

"Jacob" <jacob@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Okay. Det hjalp at opgradere til V. 1.1, men nu kommer den med en fejl når
> jeg prøver at bruge en trainer... irriterende.

Hvorfor bruger du ikke bare de indbyggede cheats ??

--
/Merc

There are 10 types of people.
Those who understand binary, and those who don't...

Fra : Jacob

Dato : 21-02-03 21:58

> Hvorfor bruger du ikke bare de indbyggede cheats ??

Det kunne jeg jo også, det er bare meget nemmere når man kun skal trykke på
to taster istedet for at
skrive en hel masse ord. Det kan da også være jeg bliver nød til det hvis
jeg altså vil snyde..

Mvh
Jacob