skifte kode i cs
Fra : Johnny Ravn

Dato : 18-02-03 11:44

jeg har været ude i byen og købe CS, men den skriver, at koden er i brug,
hvor kan jeg skifte den ??

/Johnny
--
Denne mail er scannet med Norton Antivirus 2002 !

Fra : brb

Dato : 18-02-03 12:23

Start --> kør --> HKEY_CURRENT_USER --> Software --> Valve --> Half-Life -->
Settings --> På højre side ændrer du så bare keyen, til den du har fået...

//JoP

Fra : .·´`·Snyderen·´`·.

Dato : 18-02-03 17:46

du tror ikke der er noget galt.. men hvornår er det den skriver at koden er
brugt og snakker vi om din cd-key!!! for hvis det er cd-keyen du mener så
skulle den da ikke være i brug... altså hvis du har købt en original!!!!!

--
M.V.H
..·´`·Snyderen·´`·.

\|/
(@ @)
(_)
-o-O-O-O O-O-O-o-
Email (MSN): ander1988@hotmail.com
ICQ nummer: 166179481

Fra : Johnny Ravn

Dato : 18-02-03 18:03

det er cd-key at den ikke vil godkende og ja den er original

Fra : .·´`·Snyderen·´`·.

Dato : 18-02-03 21:51

ok... jeg syntes bare det lyder under ligt at din originale cd-key ikke
virker!!!

--
M.V.H
..·´`·Anders·´`·.

\|/
(@ @)
(_)

Fra : Mikael Jensen

Dato : 18-02-03 23:47

Jeg har samme problem... min originale cd-key virker lige pludselig heller
ikke mere, fra en dag til den anden virkede den pludselig bare ikke mere

Fra : Doc

Dato : 18-02-03 20:41

For noget tid siden, var der en på Blueyonder der havde samme problem. Jeg
ved ikke om det er til meget hjælp, men her er link'et alligevel.
http://www.bygames.com/community/forums/ForumThread.jsp?forum_id=81&topic_id
=45159