Fifa 2003 problemer
Fra : Pelle

Dato : 18-02-03 11:22

Hvordan styrer man spillerne i Fifa 2003? Lige meget hvilke knapper jeg
trykker på sker der ikke en bønne..spillerne render bare rundt som det
passer dem. Jeg ved godt hvilke knapper der skal bruges til aflevering, skud
osv men der sker bare ikke noget. Der er heller ikke nogle pile eller andet
der markerer hvilken spiller man styrer - kort sagt virker det som om man
ingen indflydelse har - man kan bare sidde og se til.

Mvh Pelle

Fra : Peter Jensen

Dato : 18-02-03 11:28

"Pelle" <pelle@gotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> der markerer hvilken spiller man styrer - kort sagt virker det som om man
> ingen indflydelse har - man kan bare sidde og se til.

Har du valgt hvilket hold du vil styre ?
Inden kampen starter vælges side samt hvilken
controller (joystick/tastatur) der skal bruges.
Hvis ikke du har fået valgt side så er du tilskuer
--
Peter J

Fra : Pelle

Dato : 18-02-03 15:17

"Peter Jensen" <pj@no.spam.dreisler.dk> wrote

> [...]
> Inden kampen starter vælges side samt hvilken
> controller (joystick/tastatur) der skal bruges.
> Hvis ikke du har fået valgt side så er du tilskuer

Ups det havde jeg overset :)