Headset med mikrofon
Fra : jones_net

Dato : 16-02-03 20:00

Hejsa

Jeg skal bruge et headset med mikrofon. Det er ikke til gaming men intercom
anlæg i bil.
Jeg skriver her, fordi jeg ved det er nyt og hot inden for online gaming, og
stikkene er de samme. Håber I kender nogle gode mærker og steder at købe.
De skal absolut ikke være dyre, da det kun er en midlertidig løsning. Jeg
regner med 100- 200 kroner....

/J

Fra : Per N

Dato : 16-02-03 20:31

On Sun, 16 Feb 2003 20:00:13 +0100, "jones_net" <jones_netng@yahoo.dk>
wrote:

> [...]
>De skal absolut ikke være dyre, da det kun er en midlertidig løsning. Jeg

http://www.sandberg.it/ ( under Hardware )
De laver dem fra 99,- og opefter
og de fungerer ganske udemærket.

mvh Per

Fra : ct

Dato : 16-02-03 23:18

kan anbefale altec lansing til omkring 130,-

Fra : jones_net

Dato : 17-02-03 22:15

"ct" <claus-fjern-@kjerkegaard.dk> skrev i en meddelelse
> kan anbefale altec lansing til omkring 130,-
>

> "jones_net" <jones_netng@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> intercom
> og
Jeg

Tak for hjælpen til jer begge
Jeg endte med et par Labtech Axis 002, da jeg ikke kunne få de foreslåede
inden på onsdag. Desuden fik jeg dem til en god pris

/J