Gamevoice / CS
Fra : D@E@W@

Dato : 16-02-03 15:16

Hej
H-J-Æ-L-Pppppp

Jeg har installeret Sidewinder Game Voice...
Der er lyd på højtaler / Headset, mikrofonen går igennem lokalt. MSN er
installeret og virker.
DirectX er installeret.

Hvordan er det nu lige jeg får min Voice ud på nettet, helt konkret når der
spilles Counterstrike.
Vi er på bredbåndet , som virker.

Der har været lys i gamepad og jeg har kunne aktivere kanaler 1-4 m.m., det
kan jeg heller ikke mere efter jeg har afinstalleret og geninstalleret!!!

Jeg har på fornemmelsen at WIN98 mangler en driver...
Hvilke drivere skal være installeret i system enheder???

Alle andre gode forslag er velkomne...please

Hilsen
Dennis / Sebastian
denwer@tdcadsl.dk

Fra : Brian Hansen

Dato : 17-02-03 14:51

"D@E@W@" <denwer@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Hvilke drivere skal være installeret i system enheder???
>
> Alle andre gode forslag er velkomne...please

Hvilken router køre du med?
Har du update din gamevoice til 1.5
Her er lidt hjælp til adsl...
http://www.gamevoice.com/Support/support.asp?Page=39&Product=1&Parent=154

Fra : D@E@W@

Dato : 18-02-03 14:12

Hej
Tak for svar...
Jeg kører med UNEX og SIEMENS opkobling til nettet...

Jeg prøver lige dit LINK

Hilsen
Dennis