Musiksted i Herning i kaos
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 11-03-03 19:49

KAOS ANGÅENDE HERNINGS POPULÆRESTE MUSIKSTED

De fleste har nok hørt om det særdeles populære ½-år gamle musiksted i
Herning "Cassiopaia". Dette musiksteds start betød jo, at der pludselig var
live-dansktopmusik hver uge lørdag og søndag, hele året rundt.
Det lød jo godt nok lidt voldsomt, da der i forvejen var et af
landsdeles populæreste musiksteder lige i udkanten af Herning, nemlig
"Uldjydekroen", hvor der er live-dansktop een gang hver uge, året rundt.
Nu kommer så det interessante. Der er kaos ang. "Cassiopaia". Ejeren er
væk. Han er simpelthen forsvundet ud i den blå luft. Om det åbner igen vides
ikke.

ULDJYDEKROEN - LIND HOTEL FORTSÆTTER SOM HIDTIL
Vestjylland, som jo er så tilfreds med glad og munter dansebandsmusik
behøver dog ikke at fortvivle. Uldjydekroen fortsætter selvfølgelig de, hos
den almindelige befolkning, så populære live-dansktoparrangementer
ufortrødent. Det midterste vestjylland må bare vænne sig til ikke længere at
have 3 forskellige live-dansktop-arrangementer pr. uge og ikke have 2
forskellige musiksteder.
Man har nu live-dansktop-arrangementer een gang pr. uge og kun et
dansktop-musiksted. Meeeen det er jo nok også mere realistisk.

Hilsen Åge

Fra : Flying Hotdogs

Dato : 11-03-03 20:42

Åge Halldorsson <halldorsson@post.tele.dk> wrote:

> Der er kaos ang.
> "Cassiopaia". Ejeren er væk. Han er simpelthen forsvundet ud i den
> blå luft. Om det åbner igen vides ikke.

HUN er pist væk........
Læs på www.devito.dk Devito havde den "ære" at spille der i fredags.Skulle
også have spillet der lørdag
men ...øøh....ja, se selv billederne

Flying Hotdogs

Fra : Troels

Dato : 11-03-03 21:28

> [...]
er
> væk. Han er simpelthen forsvundet ud i den blå luft. Om det åbner igen

Dansktoppens Waterloo?
Waterloo
You was defeated
I won the war!

Og lad os så få noget rock! Er der nogen der sætter Audioslave på?

/Troels

Fra : rhexis

Dato : 11-03-03 21:49

"Åge Halldorsson" <halldorsson@post.tele.dk> wrote in message

> KAOS ANGÅENDE HERNINGS POPULÆRESTE MUSIKSTED

Kan du ikke nøjes med at udvande ordet 'publikumsrekord' og
holde dig fra de andre ord? Jeg kan så godt lide at ordet 'kaos'.

--
rhexis

Fra : Bjørn Løndahl

Dato : 17-03-03 06:10

rhexis <3bbg3001.sneakemail@com> skrev i news:3e6e4b6f$0$125
$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> "Åge Halldorsson" <halldorsson@post.tele.dk> wrote in message

> Kan du ikke nøjes med at udvande ordet 'publikumsrekord' og
> holde dig fra de andre ord? Jeg kan så godt lide at ordet 'kaos'.

ROFL!

--
Venligst Bjørn

Fjern "_FJERN_" i min email-adresse
Ting til salg: <http://salg.bindernaes.dk>

Fra : John K

Dato : 12-03-03 18:15

> [...]
er
> væk. Han er simpelthen forsvundet ud i den blå luft. Om det åbner igen

Endnu et bevis på at man ikke kan leve af dansktopmusik.

Eller også er det bare gået op for ejeren hvad han egentlig havde gang i,
hvorefter han er gået under jorden

Fra : Gorm Johnsen

Dato : 13-03-03 15:30

"John K" <sydfynsfm_sletdette@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>

> Endnu et bevis på at man ikke kan leve af dansktopmusik.
>
> Eller også er det bare gået op for ejeren hvad han egentlig havde gang i,

Ejeren var vistnok en kvinde, bare for en god ordens skyld.
Og hun bøffede bl.a. Birthe Kjær for et par tusinde...respekt!
Bare synd at hun ikke tog hele dansktopindustrien med sig da hun skred

M.v.h.
Gorm

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 13-03-03 18:22

John K <sydfynsfm_sletdette@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3e6f6b13$0$7657$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...

> Endnu et bevis på at man ikke kan leve af dansktopmusik.
___

Glem det, John. Der er grøde i den. Alle vil prøve lykken her ved
slagermusikkens renæcance (eller hvordan helvede det nu staves). Nogle får
succes, andre bukker under og endnu andre svindler ved succeen.

Hilsen Åge

Fra : Bjørn Løndahl

Dato : 17-03-03 06:11

"John K" <sydfynsfm_sletdette@hotmail.com> skrev i

> Endnu et bevis på at man ikke kan leve af dansktopmusik.
>
> Eller også er det bare gået op for ejeren hvad han egentlig
> havde gang i, hvorefter han er gået under jorden

Hvis hun virkelig har opdadet hvad hun havde gang i, er selvmord nok
det mest sandsynlige...