Noder til Every little part of me (Julie)
Fra : John Laursen

Dato : 08-03-03 14:46

Hej

Efter at have søgt nettet tyndt, uden at finde noget som helst vil jeg gerne
vide om der er nogen som ved hvor jeg kan finde noderne til (Popstars)
Julie´s Every little part of me. (Skal bruge dem til en forårskoncert på
skolen)

Mvh John
John.<Nospam>Laursen@tdcadsl.dk

Remove <Nospam> i mailadressen

Fra : lazy1234

Dato : 14-03-03 14:12

http://www.kandu.dk/

Fra : lazy1234

Dato : 14-03-03 14:15

Hej <John

Jeg har haft samme problem, da min datter skulle synge sangen til
solke-koncert
og jeg skulle ligge musik til.
Det ende med at jeg selv skrev ark. af fra sangen, og det er meget nemt
da den kører i C-dur og til sidst går over i D-dur.
Så frem med blæk og papir og kom så igang.

Hilsen Musik-gal.

Fra : Rundude

Dato : 14-03-03 16:35

hvis det er så nemt gider du så ik sende det til mig,,,,, takker (ku
godt bruge til guitar....)

mvh
Rundude aka kenneth