Hjælp : Hvem kender??
Fra : Søren Larsen

Dato : 06-03-03 19:03

Der er tale om et gammelt nummer, hvor gammelt ved jeg ikke men det er helt
sikkert mere end 12 år.
I omkvædet bliver der sunget " and they called him Harley ".
Det er vist en historie om et hippi forældre par der døber deres søn Harley
og alle de ting han møder i livet...........

Håber i kan hjælpe.
Søren Larsen

Fra : Ukendt

Dato : 06-03-03 19:09