Spisested i Vejle??
Fra : Jesper

Dato : 09-03-03 19:21

Er der nogen herinde som kender lidt til de forskellige spisesteder i
Vejle??
Vi er 6 som gerne vil nyde en god middag i hyggelige omgivelser uden at
nabobordet står klods op ad vores. Maden og vinen skal selvfølgelig også
være i orden. Prisniveauet skal ligge så vi kan få hovedretten for max 250,-

På forhånd tak
Jesper

Fra : Elwarth

Dato : 10-03-03 00:04

"Jesper" <jesperts@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> nabobordet står klods op ad vores. Maden og vinen skal selvfølgelig også
> være i orden. Prisniveauet skal ligge så vi kan få hovedretten for max

Hej Jesper
Jeg kan klart anbefale Vedelsborg i Vedelsgade (i lyskrydset lige bag ved
Føtex). De har et lille lokale for sig selv ud over selve restauranten, som
er rigtig hyggeligt, og hvor man kan sidde i fred og ro eller larme lidt
uden at genere de andre gæster. Maden er bare fantastisk, og så vidt jeg
husker, er priserne indenfor dit max., dog i den høje ende.

Venligst
Dorthe (som i øvrigt ikke har nogen form for interesse i restauranten,
udover at jeg har spist der nogle gange

Fra : Bent L

Dato : 10-03-03 20:14

"Elwarth" <elwarth@KATTENSjellingnet.dk> skrev i en meddelelse

> "Jesper" <jesperts@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> 250,-
Hej
Prøv Tortilla Flats på Dæmningen. God mexicansk mad, hyggelig indretning og
priserne er OK.
Hilsen

Bent

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 10-03-03 20:37

Jesper wrote:
> [...]
> at nabobordet står klods op ad vores. Maden og vinen skal
> selvfølgelig også være i orden. Prisniveauet skal ligge så vi kan få

jeg har lige konfereret med min søns far, der er ret så erfaren på
restaurantområdet i vejle og han anbefaler to steder:

Hviids Vinstue, http://www.hviids.dk
hjemmesiden er vist ikke opdateret, men giver et rimeligt indtryk af
restauranten.....

Sct Andreas... http://www.sct-andreas.dk/
hyggeligt lille spisested centralt beliggende....
de har vist noget med en 3 retters menu der skulle være kanon til billige
penge grundet noget jubilæum eller fødselsdag.....

--
Knus Sabina

www.MandeZonen.dk
Danmarks førende mandeportal.

Fra : Peter Weis

Dato : 10-03-03 22:05

"Jesper" <jesperts@hotmail.com> wrote in message
> [...]
også
> være i orden. Prisniveauet skal ligge så vi kan få hovedretten for

For mange år siden, spiste jeg og hustruen på "da Franco". Det var
godt.
Men jeg har ingen ide om dagens prisniveau, eller om restauranten
stadig eksisterer. Men det kan du jo undersøge, hvis I er til
italiensk.

mvh
Peter