KitchenAid
Fra : BorreBoy

Dato : 20-02-03 22:36

Hejsa.

Jeg leder efter et sted i DK eller EU, hvor jeg kan købe en KitchenAid
køkkenmaskine...
(http://kitchenaid.suresource.com/itemdetail-netcache.asp?uid=20030220163309
96&Item=KSM150PSWH&edp=23936&itemcat=KSM150PSZZ)
De sælger dem i Magasin for 3999,- men det synes jeg er lige i overkanten.
Forslag til billigere steder er meget velkomne

--
Med venlig hilsen,
Thomas Borre.

Fra : Jette Mogensen

Dato : 20-02-03 23:09

"BorreBoy" <borreYYY@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> De sælger dem i Magasin for 3999,- men det synes jeg er lige i overkanten.
> Forslag til billigere steder er meget velkomne

Prøv at se på

http://www.shopman.dk
eller
http://www.madgal.dk

men før du handler nogen af stederne så tjek lige andres erfaringer med
ovennævnte forretninger.Jeg mener at flere har haft dårlige erfaringer.

mvh Jette

Fra : mokka

Dato : 20-07-03 16:52

"Jette Mogensen" skrev d. 20-02-03 23:09 dette indlæg :

> [...]
med
> ovennævnte forretninger.Jeg mener at flere har haft dårlige

Kan du fortælle lidt mere om hvilke erfaringer du har hørt at folk har
gjort med Madgal? Jeg har selv en sag kørende i mod ham i
forbrugerklagenævnet, og jeg har i øvrigt Madgal mistænkt for at være
lidt af en bedrager-forretning. Jeg er derfor meget interesseet i at
høre om/komme i kontakt med andre der har lignende dårlige erfaringer -
samlet står man altid stærkere!

Med venlig hilsen

Mokka

http://www.kandu.dk/

Fra : Felix

Dato : 21-07-03 07:47

On Sun, 20 Jul 2003 15:52:21 GMT, mokka wrote:

>KitchenAid køkkenmaskine...

http://www.juulshandel.dk/kitchenaid/index.php

m. v. h.

Fra : Bjarke Bundgaard

Dato : 21-02-03 00:07

> [...]
> De sælger dem i Magasin for 3999,- men det synes jeg er lige i overkanten.
> Forslag til billigere steder er meget velkomne

Jeg vil klart anbefale at gå ind i 'Kunst og Køkkentøj' i Kresten
Bernikowsgade. De var de oprindelige importører af KitchenAid, men solgte
licensen videre til andre, som solgte den videre igen.... De har dog stadig
rettighederne til at sælge KitchenAid - og som den helt store attraktion har
de rent faktisk et værksted, hvor de har 15 års erfaring med at reparere
maskiner der har været kastet på gulvet af gale kokke (eller lignende)...

Ja, jeg kan ærge mig over at min (som var en gave) blev købt i Magasin.

Prismæssigt tror jeg ikke du skal regne med en pris under den nævnte... Det
er vist en vejledende pris for DK. Da jeg kiggede i Tyskland var den omkring
500 kroner billigere. I Sverige kostede den 4999 Skr.... Sååå....
Man siger jo kvalitet koster ;)

Bjarke

Fra : BorreBoy

Dato : 21-02-03 10:34

"Bjarke Bundgaard" <bjarkeb@SPAMSLUSEemail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
omkring
> 500 kroner billigere. I Sverige kostede den 4999 Skr.... Sååå....

På KitchenAid's hjemmeside koster den vidst nok $269. Noget af en forskel

Men tak for svaret, vil prøve at undersøge Kunst og Køkkentøj.

Fra : Gert Hansen

Dato : 21-02-03 06:36

Hej

For et par år siden så jeg på en i USA. Der var standardprisen i de
forskellige "stores" (Big-K osv.) 1.000 Dkr.Så er problemet bare at motoren
skal skiftes - eller der skal en stor omformer til - for i USA er de til 110
Volt.

GH

gert@mad.dk