Fryse cola ned - holde på brus?
Fra : Morten

Dato : 19-02-03 12:47

Hejsa

Kan man egentlig holde længere på brusen hvis man fryser sin cola ned når
den har været åbnet ?

Fra : Krabsen

Dato : 19-02-03 12:57

Hvis ellers flasken er lukket, bør det ikke gøre nogen forskel - for du tøer
den vel op igen inden den skal drikkes

Og så bør vi være tilbage ved status Quo.

Jeg har i alt fald ikke oplevet forskel på, om en cola har været frosset.

mvh

Krabsen

Fra : Pierre Roland

Dato : 19-02-03 23:13

Colaen kommer ikke til at fejle noget ud over at den bliver TOTAL DØD for
brus.

Så lad være med det : )

Pierre

Fra : Torben Abilgaard

Dato : 21-02-03 21:26

Lortet eksploderer. Hvorfor i himlens navn vil du dog fryse cola ned. Berig
i stedet gruppen med opskrifter på kogte æg.

--
vh ¸.·´¯)
><> ´ Torben Abildgaard

PS. Kan æg fryses og i hvilken tilstand?
PPS. Bemærk ukorrekt citatteknik.