Global-knive
Fra : w.e.b.w.o.m.a.n

Dato : 02-02-03 08:58

Er der nogen af jer, der har erfaring med at købe Global-knive online?
Billigt selvfølgelig *S*

Mvh. Lisbeth

Fra : Jimmy

Dato : 02-02-03 10:41

"w.e.b.w.o.m.a.n" <jacobsen@pc.dk> wrote in message
> Er der nogen af jer, der har erfaring med at købe Global-knive online?
> Billigt selvfølgelig *S*

Du kan få dem væsentligt billigere i LIC (Lærernes Indkøbscental) i Herlev.

Man skal være medlem, men de har aldrig spurgt min familie eller dem vi
kender om kortet ved kassen eller indgangen.

Mvh
Jimmy

Fra : [webwoman]

Dato : 02-02-03 12:20

"Jimmy" <nyhedsgruppe@get3_erstat_3_med_2_net.dk> skrev i en meddelelse

> Du kan få dem væsentligt billigere i LIC (Lærernes Indkøbscental) i
Herlev.

Nååå ja.. der er også en i Århus. Skulle måske lige køre forbi *S*

Mvh. Lisbeth