Bedst måde at tilberede en kuvettesteg af ~
Fra : BB

Dato : 01-02-03 11:56

Hjælp til subject søges!

Mvh. BB

Fra : Carsten

Dato : 07-02-03 23:04

Så vidt jeg husker:

Lægge den kort tid i lage af ananassaft. (Hurtigmørner kødet)

Hvis stegen er 1,5 kg.

Forsteges ved 225 gr i 10 min. for at brune den.

10 min ude af ovnen under et isolerende lag klæder for at holde på varmen.

180 gr. i 20 min.

20 min ude af ovnen under et isolerende lag klæder for at holde på varmen

180 gr. i 10 min.

10 min ude af ovnen under et isolerende lag klæder for at holde på varmen

5 min under grill for at brune færdig og derefter 15 min ude for at samle
sig.

Så har du en god steg !

M.v.h. Carsten

P.s. Alt efter stegens størrelse, er du nødt til at ændre lidt på inde/ude
tider efter en konkret vurdering.