Gækkebrev
Fra : Margit

Dato : 02-02-03 17:01

Kan en i gruppen fortælle mig hvor på nettet jeg kan finde
klippemønstre til gækkebreve?
Mvh. Margit

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 02-02-03 17:05

"Margit" <saaj@esenet.dk> writes:

> Kan en i gruppen fortælle mig hvor på nettet jeg kan finde
> klippemønstre til gækkebreve?

http://www.webhulen.dk kan du finde mange søde gækkevers. Men
klippemønstre ser der ikke ud til at være for mange af.

Hvis jeg var dig, ville jeg smutte en tur på biblioteket. De har en
masse bøger med mønstre og inspiration. Her er i hvert fald en enkelt:
<http://bibliotek.dk/vis.php?base=dfa&field2=titel&term2=g%E6kkebrev&start=1&origin=sogning&step=1&element=L>

http://www.bibliotek.dk kan du bstille bøgerne hjem til afhentning
på dit lokale bibliotek.

Mvh Trine

http://www.usenet.dk
http://www.biersted.com, billig overnatning i Nordjylland

Fra : Peter Ole Kvint

Dato : 02-02-03 18:50

Margit wrote:

> Kan en i gruppen fortælle mig hvor på nettet jeg kan finde
> klippemønstre til gækkebreve?
> Mvh. Margit

Du må ikke klippe efter mønster, for så er det ikke et rigtigt gækkebrev
Man skal jo udfra mønstert gætte giveren.