Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Erfaringer med beskyttelsescap til LCD på ~
Fra : Rosch

Dato : 02-03-03 16:26

Hvem har erfaringer og kan fortælle godt - dårligt om disse

http://www.hoodmanusa.com/Pro_Cameras.htm

som blandt andet anbefales her

http://www.steves-digicams.com/d1_pg3.html

og måske yderligere kan fortælle hvor de kan købes her i DK eller evt. i
Tyskland og gerne via nettet.

Rosch
Fjern IKKE no spam i mailadresse

Fra : Rosch

Dato : 02-03-03 16:33

www.zimmermann.dk står som forhandler i DK, men kontkat er ikke lykkedes

Fra : Thomas A. Jørgensen

Dato : 03-03-03 08:34

"Rosch" <brsf.nospam@os.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> http://www.steves-digicams.com/d1_pg3.html
>
> og måske yderligere kan fortælle hvor de kan købes her i DK eller evt. i

Har du prøvet en dansk fotohandler. Jeg ved, at der fulgte en med, dengang
jeg købte mit Nikon D1H. De kan sikkert få et eller andet hjem fra DFA A/S
eller Nikon Europe.

Thomas A. Jørgensen

Http://www.mjang.dk
Http://www.freelance-foto.dk

Fjern tallene fra min e-mail adresse.
Så skulle den gerne virke.

Fra : Rosch

Dato : 03-03-03 18:31

Thomas A. Jørgensen wrote:

> Har du prøvet en dansk fotohandler. Jeg ved, at der fulgte en med,
> dengang jeg købte mit Nikon D1H. De kan sikkert få et eller andet
> hjem fra DFA A/S eller Nikon Europe.

Jeg vil prøve det, tak