Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Ang. stativ hvad skal jeg vælge hos www.te~
Fra : Bong

Dato : 02-03-03 13:16

Er der nogle der kan hjælpe mig til hvad jeg skal vælge af stativ? Jeg skal
alligevel bestille fra www.technikdirekt.de så kan jeg lige så godt få et
godt stativ med. Men jeg har svært ved at gennemskue de forskellige modeller
da de ikke er beskrevet på sitet. Kravene til stativet, det skal ikke koste
over 350 kr og det skal passe til et 35mm SLR kamera, det mågerne kunne
dreje fra side til side og op og ned??? Nogle forslag?
Det måtte godt være Hama profil 74 men det kan jeg ikke finde så noget i den
stil.
Jeg overvejer denne
Cullmann Universal Euro-Uno 54100
Er det godt?

MVH

Fra : Kent

Dato : 02-03-03 15:34

"Bong" <bong21@swirvemail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> dreje fra side til side og op og ned??? Nogle forslag?
> Det måtte godt være Hama profil 74 men det kan jeg ikke finde så noget i

Hvis ikke det må koste mere end 350 kr., så er der efter min mening
kun én fornuftig ting at gøre. Kig på www.dba.dk , Den Blå Avis, og
find dig en brugt. Der kan du gøre dig en rigtig god handel!!

Jeg var selv heldig at finde et utroligt god stativ til kun 250 kr. + porto.

Vh
Kent

Fra : Per O.

Dato : 02-03-03 17:28

"Kent" <Sunshine@NOSPAMpc.dk> skrev i en meddelelse
> "Bong" <bong21@swirvemail.com> skrev i en meddelelse
> skal
> modeller
> koste
> den

Du kan simpelthen ikke få et godt stativ til 350 kr. Et godt nyt stativ
koster fra 750>
Følg rådet og køb et brugt, så får du virkelig noget for pengene.

Per O.

Fra : Bong

Dato : 02-03-03 19:21

Okay, hvad skal man så gå efter ?

Fra : Alex Linaa

Dato : 02-03-03 21:38

"Bong" <bong21@swirvemail.com> wrote in message
> Okay, hvad skal man så gå efter ?

Vanguard vil være et bud på et stativ, der er "godt kram" uden at være
hundedyrt.

Venlig hilsen
Alex Linaa

Fra : Kent

Dato : 02-03-03 22:50

"Alex Linaa" <a@linaa.com@ingenspam.com> skrev i en meddelelse

> Vanguard vil være et bud på et stativ, der er "godt kram" uden at være
> hundedyrt.
>
> Venlig hilsen
> Alex Linaa

Jeg kunne ikke være mere enig . Det er netop sådan et (næsten
ikke brugt), jeg var heldig at få fat i til 250,00 kr. + porto. Nærmere
bestemt en Vanguard VT-841. Den har horizontal- og vertical vatterpas,
og så er den meget solidt bygget. "Godt kram", som du siger.

Vh
Kent