Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
stadig ikke
Fra : Jytte Kristensen

Dato : 24-02-03 18:29

prøv at se hvad skærmen siger til mig, med det samme:

Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers error '80040e10'

[Microsoft][ODBC Microsoft Access Driver] Too few parameters. Expected 1.

/Default.asp, line 19

er der nogen der ved hvad det betyder?
mvh
Jytte

Fra : KNL DtP

Dato : 24-02-03 18:52

"Jytte Kristensen" <jytte_kristensen@oncable.dk> skrev i en meddelelse

> prøv at se hvad skærmen siger til mig, med det samme:

Det kommer nogle gange hvis man går ind på en hjemmeside, hvor databasen (Access)
ikke funger helt (f.eks. hvis den er ved at blive uploadet ect.) - men hvad i
alverden har det med foto at gøre?

--
MVH

Kristian
www.knl-dtp.dk

Fra : Klaus Madsen

Dato : 24-02-03 19:14

Hej Jytte

Min kæreste "Andersine" havde samme problem for nogen tid siden.

Prøv at tømme dit Cashe bibliotek (temporary internet files) og cookies det
hjalp for hende.

Mvh. Klaus

Fra : Søren Jensen

Dato : 24-02-03 19:46

"Jytte Kristensen" <jytte_kristensen@oncable.dk> wrote in news:3e5a5637$0
$229$edfadb0f@dread15.news.tele.dk:

> Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers error '80040e10'
>
> [Microsoft][ODBC Microsoft Access Driver] Too few parameters. Expected 1.
>
> /Default.asp, line 19

Det er simpelthen fordi der er en fejl i et SQL statement

Prøv at trykke F5 eller tømme cachen

Fra : Madsen

Dato : 24-02-03 20:42

Jytte Kristensen skrev:

> Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers error '80040e10'

Hvis det stadig er <http://www.dekreative.dk/> som du snakker om
(hvorfor svarer du så egentlig ikke i den samme tråd?), så kan det,
udover det andre har sagt, også være din firewall som gør knuder,
hvis du da ellers har sådan en installeret forstås. Jeg har selv
oplevet lignende problemer dengang hvor jeg havde Norton Personal
Firewall installeret. Ved enten at slå firewallen fra, eller bede
firewallen om at godkende al trafik med de problemfyldte sider,
så forsvandt problemerne med at se dem som regel også.

Hvis det heller ikke virker så prøv gruppen:
<news:dk.edb.internet.software.browser> hvor det så samtidig er en
god idé at nævne hvilken browser du sidder med.

PS. Jeg oplever ikke problemer med <http://www.dekreative.dk/> her
på Win2000 og IE 6 SP1 (og Norton Internet Security kylet ad h......
til).

Madsen.

Fra : Jytte Kristensen

Dato : 24-02-03 23:05

Det må du da virkelig meget undskylde, det er første gang jeg overhovedet
skriver noget her, og har måske ikke lige helt tjek på hvordan det fungerer,
men med de trusler m.m som mit spørgsmål har afstedkommet, så er jeg helt
sikkert også færdig med at stille spørgsmål.
Iøvrigt har jeg ingen firewall, jeg har tømt mine temp-lagre, og jeg kan
stadig ikke komme derind.
Jytte

Fra : U. Pedersen

Dato : 25-02-03 15:44

Jytte Kristensen skrev:

> [...]
>sikkert også færdig med at stille spørgsmål.
>Iøvrigt har jeg ingen firewall, jeg har tømt mine temp-lagre, og jeg kan
Hej Jyttte

Så var det måske en ide at du læste http://www.usenet.dk/ før du
begiver dig ud i flere vanskeligheder

U.P.

http://www.digifoto-nord.dk (min legeplads)

Fra : Jytte Kristensen

Dato : 26-02-03 10:25

hej Ulf
Helt rolig, jeg er helt færdig med at poste indlæg her, jeg vil blive ved
med at hjælpe de mennesker jeg kan, men jeg må selv skaffe mig hjælp
andetsteds, det bliver i hvert fald ikke her.
mvh
Jytte

Fra : 2rb1

Dato : 26-02-03 14:40

Daws Kirsten
Det er sjovt som du kan rage dig uklar med alt og alle........

Fra : Jytte Kristensen

Dato : 26-02-03 21:40

hej Torben
jeg går ud fra at det er for at fornærme mig at du kalder mig Kirsten.
Ja sådan kan det jo gå når man bliver svinet til af nogen som ikke ved hvad
de snakker om, og det må du jo vide alt om.
og nu synes jeg faktisk at det her er gået vidt nok i betragtning af at jeg
bare stillede et spørgsmål til at begynde med, så jeg har ikke flere
kommentarer
Jytte

Fra : Madsen

Dato : 25-02-03 01:31

Jytte Kristensen skrev:

> [...]
> hvordan det fungerer, men med de trusler m.m som mit spørgsmål har
> afstedkommet, så er jeg helt sikkert også færdig med at stille

Hvor har jeg truet dig med noget som helst henne? Jeg forstår ikke
din reaktion på mit indlæg.

> Iøvrigt har jeg ingen firewall, jeg har tømt mine temp-lagre, og
> jeg kan stadig ikke komme derind.

Nå, men så er jeg blank for ideer og kan jeg stadig råde dig til
at spørge i <news:dk.edb.internet.software.browser> hvor browser-
eksperterne sidder. Der er ikke så store chancer for at finde dem
her i gruppen, som jo handler om foto og ikke browsere.

Madsen.