Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
at fjerne display grafik ved video-out...
Fra : Tommyboy

Dato : 12-02-03 19:10

Jeg har et Pentax Optio 330GS digi-cam, og har prøvet at sætte det til mit
fjernsyn. Det virker fint efter hensigten osv... Men jeg kunne godt tænke
mig at fjerne al den grafik der normalt er i billedet, altså fokus-søgeren,
batteri-måler osv. Jeg kan godt fjerne det ved alm. still-billedfremvisning,
men hvis jeg kunne fjerne det normalt, så kunne jeg jo bruge mit digi-cam
til at optage lange videoer i min stue med (ved at koble det til video/PC)!

Nogen der har nogen forslag?!

MVH Tommy

Fra : Peter Schrøder

Dato : 13-02-03 13:24

"Tommyboy" skrev
> [...]
> men hvis jeg kunne fjerne det normalt, så kunne jeg jo bruge mit digi-cam
> til at optage lange videoer i min stue med (ved at koble det til

Hvis ikke din Pentax har en "display-option" i en af
menuerne, kan du nok ikke fjerne disse info.

Peter Schrøder
peterschATvip.cybercity.dk
replace AT with @ to reply