Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon Eos 30, et godt køb
Fra : Jack

Dato : 07-02-03 14:41

Endelig, så fik jeg købt et nyt kamera. Som i kan se blev det (igen) et
Canon.
Det jeg vil dele med gruppen, er den gode oplevelse jeg fik ved købet.
Jeg bestilte kameraet mandag hos Technikdirekt.de, tirsdag blev pengende
trukket fra min konto, og torsdag havde jeg kameraet, alt imens blev jeg
løbende underrettet via e-mail.
Se det er det jeg kalder service, ingen slinger i valsen, ingen ubejhagelige
overraskelser - det firma vil jeg gerne anbefale.

Fra : max

Dato : 08-02-03 11:37

> [...]
ubejhagelige
> overraskelser - det firma vil jeg gerne anbefale.

Det er godt at høre - Jack.. Tillykke med den lille, så vil vi
gerne se hva den kan..,,max

Fra : 2rb1

Dato : 08-02-03 12:13

"max" <ma22x@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> ubejhagelige
>

> Det er godt at høre - Jack.. Tillykke med den lille, så vil vi
> gerne se hva den kan..,,max

Der er da ikke nogen tvivl om hvad den kan, men hvad kan manden/kvinden bag
den. De "bedste" og flotteste billeder laves af personen bag kameraet.

Mvh. 2rb1

Fra : Kent

Dato : 09-02-03 11:04

"Jack" <no@email.com> skrev i en meddelelse
> [...]
ubejhagelige
> overraskelser - det firma vil jeg gerne anbefale.

Hej Jack

Jeg var lige inde og kigge på Technikdirekt.de, da jeg havde
læst dine anbefalinger i dk.fritid.foto. For øjeblikket overvejer
jeg nemlig at købe en Canon Powershot G3, og der kan da
spares mange penge ved at købe det i et tysk firma.

Det er bare lidt ærgeligt, at der ikke følger en dansk manual
med - for det gør der vel ikke? Det var jo evt. muligt, at
Tecknikdirekt ville yde den gode service at sende en manual
med i det sprog, som er køberens modersmål. Det må du
jo vide.

Jeg ved slet ikke, om der findes udenlandske firmaer, der yder
denne service, men det ved du måske?

Er det første gang du handler hos Tecknikdirekt? Ved du evt.
hvor hurtigt varen ville komme tilbage ved en evt.
garantireperationer?

På forhånd tak .

Vh
Kent

Fra : Jack

Dato : 09-02-03 18:25

Nej, der følger ikke en dansk manual med, det er den tyske importør
technikdirekt køber hos(så vidt jeg kan regne ud), og dvs. alle varer er
originalt forseglet fra Japan-land.

Til gengæld kan jeg fortælle en pudsig oplevelse jeg har haft med den danske
importør.

Jeg købte også min blitz (EX550) i tyskland - med tysk manual.
Dengang kontaktede jeg den danske importør, da jeg ikke var tilfreds med
manualen (det var en farvekopi) - de var flinke og sente en ny DANSK manual.

Nu har jeg så atter kontaktet importøren, denne gang gik den dog ikke -
350kr. for en dansk manual......... Tjaa, heldigvis kan jeg tysk