Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Agfa Sistan - hvor?
Fra : Jørgen Angel

Dato : 06-02-03 20:16

Jeg er på jagt efter en flaske Agfa Sistan. Ingen af grossisterne har
det (i disse digitale tider viste det sig at ingen af dem kendte det).
Jeg kan bestille Sistan med en leveringstid på 10-14 dage, og så skal
jeg købe 12 flasker.
Er der nogen der ved om der er en fotohandler i Københavnsområdet der
ligger inde med type vare?

Med venlig hilsen

Jørgen Angel

Fra : Peter Schrøder

Dato : 07-02-03 08:20

"Jørgen Angel" skrev...
> Jeg er på jagt efter en flaske Agfa Sistan.

Har du set dokumentation for, om det gør nogen
forskel?

Peter Schrøder
peterschATvip.cybercity.dk
replace AT with @ to reply

Fra : thl

Dato : 07-02-03 10:46

"Peter Schrøder" <nospample@se> skrev i en meddelelse news:3e435e39$0$71618$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> "Jørgen Angel" skrev...
>
> Har du set dokumentation for, om det gør nogen
> forskel?
> --
>
> Med venlig hilsen
>
> Peter Schrøder

www.agfaphoto.com/de/library/datasheet/ chemicals/sistan.html
mvh
Thorbjørn

Fra : Jørgen Angel

Dato : 07-02-03 10:54

Peter Schrøder <nospample@se> wrote:

> "Jørgen Angel" skrev...
>
> Har du set dokumentation for, om det gør nogen
> forskel?
> --

Forskel i forhold til hvad?

Fra : Peter Schrøder

Dato : 07-02-03 11:26

"Jørgen Angel" skrev
> Forskel i forhold til hvad?

I forhold til hvis du bare skyller almindeligt?
Hvad jeg mener er: At de ting som Sistan beskytter imod
normalt er følger af for ringe skylning.

Fra : Jørgen Angel

Dato : 07-02-03 16:37

Peter Schrøder <nospample@se> wrote:

> Hvad jeg mener er: At de ting som Sistan beskytter imod
> normalt er følger af for ringe skylning.

Det er nu ikke sådan jeg husker produktbeskrivelsen for Sistan.
Men bort set fra det, så er det sådan set også det der bl.a. er
hensigten. Når man har fremkaldt RC papiret i en tør-til-tør
fremkaldemaskine, har skyldningen nok ikke været den optimale.