Heh, nå så lærte jeg det
Fra : RuneR \(TDM850\)

Dato : 10-03-03 13:11

Nu vil jeg indvige jer i en lille fejl som en nybegynder laver

Jeg ville flytte mit varmelegme, og tog varmelegmet op uden at afbryde
strømmen, jeg havde godt nok læst at det skulle man. Men i min ivrighed så
svedte jeg det lige ud. Op med varmelegmet i 2 min. Nu skulle det så ned
igen.. SHYYYSSYSS PLIG !

Der røg det varmelegme glasset ude i spidsen af med akvastabil gik i
stykker, heldigvis fik jeg det hurtigt op, uden der skete mere og vand
trængte ikke ind til varmetrådene... puuhaaa !

MVH Rune som er nybegynder.

P.S min kæreste synes jeg er underlig fordi jeg har siddet i timer i
weekenden foran akvariet på en stol. Men hun er begyndt at dele min spirende
interesse

Fra : Linux

Dato : 10-03-03 16:12

Hej Rune.

ja det er jo hvad der sker i kampens hede.
men du behøver nu ikke at være bange for at dine fisk har taget skade.
Nu ved jeg jo ikke hvilke instalationer du har i dit hus, men sikringerne
eller dine rælæer skal nok slå fra inden at du eller dine fisk når at få
stød.
Det sker faktisk også tit for dem der holder store fisk at fiskene smadre
varmelægmet i kamp elller leg.

P.S min kæreste synes jeg er underlig fordi jeg har siddet i timer i
> weekenden foran akvariet på en stol.

Det skal du ikke være ked af Rune, du er langt fra den eneste,
Der har en kærste der bare ikke KAN forstå,
at vi ikke gider at se serie søndag med dem,
men nu har jeg har slået to fluer med et smæk !! jeg har sat akvariet foran
sengen
for så kan man både gøre det der du ved nok og se på fiskene samtidigt og
hun bliver garenteret sur når hun finder ud af det.
men en hobby skal man da have lov til at have.

Velkommen i gruppen

mvh Linux

---

Fra : AllaN PaAskE

Dato : 11-03-03 18:56

"Linux" <tbnoglts@oncable.dk> wrote in message
> [...]
og
> hun bliver garenteret sur når hun finder ud af det.

Det ku godt ske at hun blev lidt mopset , men er hun så trist at kigge
på, at du hellere vil kigge på fisk ?