Javemos som baggrund
Fra : Alexander

Dato : 08-03-03 10:50

I mit selskabsakvarium kunne jeg godt tænke mig at få mit mos til at
dække noget af baggrunden ( 160 liter akv. ), men mangler en ide til
hvad jeg kan anvende, som det kan gro i/opad...

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 08-03-03 11:15

En akrylplade med små "stifter" i et materiale der ikke ruster eller udgiver
noget vandet.

--

Venligst, / With regards,
Thomas Schreiber

Fra : Torben Mathiassen

Dato : 08-03-03 11:51

> I mit selskabsakvarium kunne jeg godt tænke mig at få mit mos til at
> dække noget af baggrunden ( 160 liter akv. ), men mangler en ide til
> hvad jeg kan anvende, som det kan gro i/opad...

Trækork er meget dekorativt og kan let anvendes til formålet. Du kan få det
i form af store barkstykker der giver et meget naturligt udseende, og du kan
få det i sammenpressede plader der fylder mindre, men giver et lidt fladere
dybdeindtryk.

mvh
Torben
http://home1.stofanet.dk/discus-fever.dk

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 08-03-03 16:39

> [...]
kan
> få det i sammenpressede plader der fylder mindre, men giver et lidt

Det er et helvede at skulle holde nede, da opdriften i det er enorm!

--

Venligst, / With regards,
Thomas Schreiber

Fra : Torben Mathiassen

Dato : 08-03-03 19:02

"Thomas Schreiber" <NOSPAMschreiber@c.dk> skrev i en meddelelse
> det
> kan
> fladere

> Det er et helvede at skulle holde nede, da opdriften i det er enorm!

det gøres meget let med et par små klatter silikone...

mvh
Torben

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 08-03-03 19:44

> det gøres meget let med et par små klatter silikone...
>
> mvh
> Torben

Har du prøvet det selv? Flamingo/kork er ikke noget man bare lige sådan for
til at sidde i et akvarie. Og slet ikke med et par små klatter silikone.

--

Venligst, / With regards,
Thomas Schreiber

Fra : Torben Mathiassen

Dato : 08-03-03 19:58

> Har du prøvet det selv? Flamingo/kork er ikke noget man bare lige sådan
for
> til at sidde i et akvarie. Og slet ikke med et par små klatter silikone.

Ja, jeg har prøvet det selv, og det var ikke noget problem.

mvh
Torben

Fra : Jan Bøgh

Dato : 09-03-03 10:19

"Torben Mathiassen" <torben.mathiassen@stofanet.dk> wrote in message

> Ja, jeg har prøvet det selv, og det var ikke noget problem.

Helt enig - absolut intet problem med et par klatter silicone.

vh
Jan