Hvem har Vallisneria americana (natans) - ~
Fra : Michael Lynge

Dato : 28-02-03 18:14

Hej NG

Jeg har lige fået en email fra Akvarieudstyr.dk der siger at "Nantas er i
restordre fra Tropica på ubestemt tid...."

Nogen der ved hvor jeg ellers kan få fat i dem i stor-kbh eller onlinesalg?

Vh\Michael

Fra : AllaN Paaske

Dato : 28-02-03 20:01

"Michael Lynge" <christiansbro@hotmail.com> wrote in message
> Jeg har lige fået en email fra Akvarieudstyr.dk der siger at "Nantas er i
> restordre fra Tropica på ubestemt tid...."

hm tropica hvem er det

> Nogen der ved hvor jeg ellers kan få fat i dem i stor-kbh eller
onlinesalg?

Jeg har lige købt et bundt idag, på 10 stk for 100kr i Planteimporten i
Waldemarsgade 18-20

Fra : Michael Lynge

Dato : 28-02-03 20:22

jamen, så vil jeg smutte ned i planteimporten i morgen
takker