hva`er det for en fisk????
Fra : Gitte Munch

Dato : 11-02-03 19:31

jeg har i dag købt 2 nye fisk" men har lykkelig glemt navnet på dem", de er
ca. 4 - 5 cm er sølvfarvet og ligner en klumpfisk.Kan en hjælpe mig bliver
jeg glad

Fra : Madsen

Dato : 11-02-03 21:23

Gitte Munch skrev:

> jeg har i dag købt 2 nye fisk" men har lykkelig glemt navnet på
> dem", de er ca. 4 - 5 cm er sølvfarvet og ligner en klumpfisk.Kan
> en hjælpe mig bliver jeg glad

Lyder som øksefisk af en slags. Der findes flere typer øksefisk.

Ser de ud nogenlunde sådan her:
<http://homepage.sunrise.ch/homepage/ivanov/aquamag/carnegiella.htm>

Madsen.

Fra : Gitte Munch

Dato : 13-02-03 19:07

Hej Madsen Tak for dit svar, det er dejligt at få lidt hjælp som
nybegynder